ALTAN AKDİL' DEN ŞOK İSTİFA


ŞOK.....  ALTAN AKDİL'DEN İSTİFA..........


35 Yıldır türk futboluna hizmet eden, Galatasaray alt yapısında oynayan, hayatını Beşiktaş, Kasımpaşa, Sarıyer, Nişantaşı, Mecidiyeköy, Bandırmaspor, Gönenspor, Gebzespor, Darıca Gençlerbirliği, Yalovaspor, Alibeyköyspor ve kendi kurduğu Mecidiyeköy Tayfun spor'a idarecilik yaparak sürdüren Altan Akdil, Yönetici bulunduğu bütün kulüplerden istifa ederek, yaşamındaki idarecilik hayatına son verdi. Türk sporuna Sergen Yalçın, Nihat Kahveci, Oktay Derelioğlu, Yasin Sülün, Vedat İnceefe, Okan Koç, Serdar Topraktepe, Ayhan Akman, Kaleci Fevzi, Salih, Ozan, Olcay gibi futbolcuları kazandıran Altan Akdil profesyonel menejerlik yapmak istiyor.Bu konu hakkında açıklama yapan yılların duayeni Altan Akdil "Yıllardır hiçbir maddi çıkar gözetmeksizin çeşitli kulüplere hizmet ettim; bundan sonraki yaşamımda, hangi kulüp olursa olsun amatör veya profesyonel, kulüp  genel menejerliği yapmak istiyorum. Bir çok kulübün peşinden koşmaktan yoruldum; bilgimi ve çevremi sadece profesyonel olarak görev yapacağım kulübüme harcayacağım. En son görev yaptığım Alibeyköy Spor Kulübü taraftarlarına Sayın Başkanım Ali Zengin'e ve yönetici abilerime minnet borçluyum. Onların sevgisine layık olmaya çalıştım. Yalnışlıklarım mutlaka olmuştur, olduysa camiamdan özür dilerim. Ben çalıştığım bütün camialara hakkımı helal ediyorum. Onlarda bana haklarını helal etsinler." açıklamasında bulundu.

Yorumlar

Adsız dedi ki…
Türk futboluna hayatını vermiş ve gittiği her kulübe değer katmış Altan Akdil'in bu kararı almasına üzülsekte kendi kararına saygı duyuyoruz. Ancak kulüplerin çok şey kaybettiği aşikardır.
Adsız dedi ki…
o hiç bir zaman kulüplerden uzak kalamaz. Tam bir futbol adamı
Adsız dedi ki…
adamın kralısın altiş..köylü tosun...
Adsız dedi ki…
bi dümen vardır bu işte....