GÜNGÖREN KULÜBLER BİRLİGİNDE OLAĞAN ÜSTÜ KONGRE KARARI


GÜNGÖREN KULÜBLER BİRLİĞİNDE OLAĞAN ÜSTÜ GENEL KURUL KARARI ALINDI


 30.12.2019 Pazartesi Günü Akşam Saat 19-00 da Yapılan Güngören Kulübler Birliği Toplantısında Kulübler Birliğine Üye Olan 12 Takımdan 7 Tanesinin Ortak Kararıyla Olağan Üstü Genel Kurul Kararı Alınmasını Yönetim Kuruluna Üye Olan 3 Yönetici İmzası ve Karar Defteri Kararıyla Beraber Yönetim Kurulu Başkanı Atilla Kirali 'ye Teslim Edildi Güngörende Bulunan 12 Takım da Başkan Ya da Yönetici Dahi Olmayan Seçim Zamanı Göstermelik Güneştepe Sporda Yönetici Olarak Gösterilerek Başkan olan Güngören de Bulunan 12 Takımdan 7 Tanesinin Toplantıda İmzalı Verdigi ve Olağan Üstü Genel Kurul Talabine Aradan 23 Gün Geçmesine Rağmen Hala Yönetim Kurulu Karar Defterinden Kararını Almayan ve Olağan Üstü Genel Kurul Kararını Tarihini Yönetim Kuruluna ve Üyelerine Bildirmeyen Yönetim Kurulu Başkanı Tüzüğün Maddesinde Belirtilen 5/1 Çoğunluk dan Fazlası Olmasına Rağmen Hala Bi Karar Alınmadı ve Dernekler Kanununa Göre Noterde Tasdikli ve 7 KULÜBÜN İmzasıyla Beraber Olağan Üstü Genel Kurul Kararını Mahkemeye Taşımaya Noter Tasdikli İmzalı Evrakları Başkana Göndererek 15 Gün İçinde Olağan Üstü Genel Kurul Kararını Yönetim Kurulu BAŞKANI Almak Zorundadır ve Bu Kararı Almadığı Takdirde Dernekler Masası 3 Müfettiş Atayıp Olağan Üstü Genel Kurul Kararı Alır


 1 - GÜNGÖREN SPOR

2 - ALTINOVA SPOR

3 - GÜNEŞTEPE SPOR

4 - ŞEHZADEBAŞI SPOR

5 - HAZNEDAR SPOR

6 - TOZKOPARAN SPOR

7 - İSTANBUL GENÇLERGÜCÜ SPOR

Güngörende Bulunan 7 Tane Spor Kulübünün Ortak Açıklaması Şöyle Yönetim Kurulu Başkanını İstemeyen Ve Güngören Kulübler Birligi Başkanlığında Yeni Bi İsmin Olmasını KAN Degişiminin Güngörene Fayda Getireceğine İnanan 7 Tane Kulüb ATAMAYLA Değil Koltuk Sevdasından Yana Olmayan Adaletli Bi Şekilde Oy Birliğiyle Kulübler Birliği Başkanını Seçmek İstiyo dedi





Yorumlar