TÜFAD İstanbul Şubesi İftar Yemeği'nde spor camiasını bir araya getirdi.

TÜFAD İstanbul Şubesi İftar Yemeği'nde spor camiasını bir araya getirdi.
TÜFAD İstanbul Şubesi'nin Grand Cevahir Otel'de düzenlediği her yıl geleneksel hale gelen iftar yemeğinde spor camiası bir araya geldi. TÜFAD İstanbul Şube Başkanı Halit Önsen misafirlere hitaben yaptığı konuşmada "Her sene yaptığımız geleneksel iftar yemeğine hoş geldiniz. Allah tuttuğunuz oruçları Mekke'de tutulan oruçlar mertebesinde kabul etsin. Değerli hocalarım derneğimizi yeniledik. Tüm antrenörlerimizin grup halinde eğitim yapabileceği, seminer yapabileceği bir düzene getirdik. Sizleri boş olduğunuz her an ve çalışmalarınız için derneğimize bekliyoruz. " dedi.


TÜFAD İstanbul Kadın Kolları Sorumlusu Zeynep Özcan "Bugün katılım geçtiğimiz yıllara oranla biraz daha fazla oldu. Tüm antrenör arkadaşlarımıza teşekkür ediyoruz." dedi.
Saha Komiserleri Derneği Asbaşkaı ve İstanbul Şubesi Başkanı Ali Osman Özgül "Spor camiası olarak çok büyük bir aile olduğımızı bugün bir kez daha hep birlikte yaşadık. Bu mübarek günde bizi ağırlayan Tüfad İstanbul Şube Başkanı Halit Önsen olmak üzere tüm yönetim kurulu arkadaşlarımıza teşekkür ediyorum. Bizde ekibimizle birlikte bu camianın içinde ve birlikte olmaktan mutluluk duyuyoruz. Allah edilen tüm duaları kabul etsin." dedi. 
TFF İstanbul İl Temsilcisi ve İASKF Genel Sekreteri Ali Muhammed tanrıyaşükür "Sayın Genel Başkanımızın söylediği gibi büyük bir aileyiz, antrenörlerimiz de bu ailenin önemli bir parşası, onlar olmadan çocuklarımızı yetiştiremeyiz. Çocuklarımız üzerinde çok fazla emekleri var. Bu nedenle çok saygı duyarak iştirak ettik, çok teşekkür ediyorum. Ramazan ayının hayırlara vesile olmasını diliyorum.
İASKF As Başkanı Bülent Zent "TÜFAD İstanbul Şubesi yönetimini tebrik ediyorum. Her yıl geleneksel hale getirdikleri İftar yemeğini bu yılda gerçekleştirdiler. Gördüğünüz gibi tüm spor camiası, spor ailesi hocasyla topçusuyla, kulüp yöneticisi ve ASKF'si ile hep bir araya geldiler.Burada sporun ruhunu ortaya çıkartan bir birliktelik oluştu. Buda tabii bizleri çok memnun etti. Böyle geleneksel yemeklerin veya insanları bir araya getiren organizasyonların devam etmesini istiyoruz. Ramazan ayının hayırlara vesile olmasını diliyorum." dedi.
TÜFAD İstanbul Şubesinin tertiplediği iftar yemeğine; şubeye kayıtlı antrenörlerin dışında Türkiye'nin önemli isimlerinden Güvenç Kurtar, Bülent Ünder, İaskf As Başkanı Bülent Zent ve Yönetim Kurulu, TFF İstanbul İl Temsilcisi ve İASKF Genel Sekreteri Ali Muhammed Tanriyaşükür, İl Hakem Kurulu Başkanı Yaşar Filiz ve Yönetim Kurulu, İstanbul Saha Komiserleri Derneği Başkanı Ali Osman Özgül ve Yönetim Kurulu, kadın futbolunun yurt dıiında temsil eden önemli isimi Almanya gol kralı Bilgin Defterli, Kulüpler Birliği Başkanları ve kulüp yöneticileri katıldı. 





















































































































Yorumlar