Edirnespor'da 2. Toros Dönemi.

Edirnespor'da 2. Toros Dönemi.
Geçtiğimiz günlerde Olğanüstü Genel Kurulunu gerçekleştirerek yeniden seçilip güven tazeleyen Savaş Üner başkanlığındaki  9 kişilik yönetim kurulu bir basın toplantısı düzenleyerek yeni sezonda görev yapacak teknik direktör, idari ve teknik koordinatör, futbol şube sorumlusu, genel kaptan ve basın sözcüsünü açıkladı.
İlk açıklamasını teknik direktör konusunda yapan Edirnespor Başkanı Savaş Üner Adnan Toros ile yeni sezonda teknik direktör olarak anlaşıldığını belirtti. Daha sonra kulüp yapılanması ile görev dağılımında ise idari ve teknik koordinatörlüğe Serdar Ünsal, futbol şube sorumluluğuna Adem Yetişken, genel kaptanlığa Nedim Mercan ve basın sözcülüğüne de Hasan Berk Şahin'in getirildiğini açıkladı.



Başkan Savaş Üner basın toplantısında yaptığı konuşmada “Yapılan kongrede bizleri tekrar bu göreve laik gören kongre üyelerine teşekkür ederim. Bugün itibariyle hızlı bir şekilde çalışmalarımıza başladık. Geçen yıl 6. haftadan sonra  göreve gelen Adnan Toros  ile anlaşarak yola devam etmiştik. Son  haftalara 5 puan önde gitmemize rağmen istenmeyen sonuçlar alınarak ligi liderin 1 puan gerisinde 2’nci sırada tamamladık. Dün de söyledim, bugün de söylüyorum; Bu takımı şampiyon yapmadılar cümlelerini söyleyenleri ben yine buradan kınıyorum. Ne teknik kadro, ne yönetim, ne futbolcular böyle bir hainlik yapmazlar. Bugün itibariyle yeniden Teknik Direktörlük için Adnan Toros ile anlaştık. İdari ve Teknik Koordinatör olarak Serdal Ünsal, ile yeniden devam edeceğiz. Ayrıca Futbol Şube Sorumlusu Adem Yetişken, Genel Kaptan Nedim Mercan, Basın Sözcüsü Hasan Berk Şahin olmuştur.” dedi.

Toros "Yarım kalan işimiz var, tamamlayacağız."
Teknik direktörlük görevini bir kez daha üstlenen Adnan Toros ise  konuşmasında “Öncelikle Savaş Üner’in tekrar yönetim kurulu başkanı  olarak seçilmesinden dolayı tebrik ederiz. Bildik bir camiaya geldik. Yarım kalan bir işimiz var. İnşallah bu kalan yarım işi hep beraber herkesin desteğiyle tamamlayacağız. Serhat şehri Edirne’yi ve Edirnespor’u en iyi yerlere getireceğimize inanıyoruz. İnşallah bu sene bir aksilik olmaz.
Transfer çalışmalarını başkan ve yönetim kuruluyla beraber yürütüyoruz. Transferlerimizi ileriki günlerde açıklayacağız. Benim kariyerimde tek şampiyonluk eksiği Edirnespor’dur. İnşallah bunu Edirnespor, ile tamamlayacağız. Geçen sezon bize ders oldu. Geçmişe bakmaya gerek yok, biz önümüze bakalım”  dedi.

Ünsal "10 oyuncu ile prensipte anlaştık."
İdari ve Teknik Koordinatör Serdal Ünsal’da tanıtım toplantısında bir konuşma yaparak “Ben futbol hayatımda ilk defa bir şehri bu kadar sevdim. Edirnespor’u aile olarak gördüm. Geçen yıl yönetici ve taraftarla güzel bir atmosfer yakaladık ama istenmeyen sebeplerden dolayı amacımıza ulaşamadık. Taraftar kadar biz de çok üzgünüz. Size müjdeyi vereyim. Şuanda prensipte anlaştığımız 10  oyuncu var. Transferleri çok hızlı bir şekilde açıklayacağız. Bunların dışında iki çilek transferimiz olacak. Ses getirecek transfer olacak.

Benim taraftarlardan tek ricam artık geçmişi açmayalım. Bir şansızlık oldu ve bir puanla ikinci olduk. Önümüze bakalım.Bu sene tek hedef şampiyonluk. Bu kulübü en iyi yerlere getirelim. Biz de geçen seneden daha fazla zaman harcayacağız” dedi.Futbol Şube Sorumlusu Adem Yetişken, “Biz hocalarımızla geçen sene de çalışmıştık. Bu sene de Edirnespor’u şampiyon olmaya en yakın aday olarak görüyorum” dedi. 

Genel Kaptan Nedim Mercan ise “ Adnan Toros ve Serdal Ünsal ligi iyi bilen hocalarımız. Bir çok şey söylendi ama kimse başarısız olmak istemez. Başkan, yönetici ,hoca başarısız olmak için emek vermez. Herkes evinden ve işinden fedakarlık yaparak bu işe emek veriyorlar. Ben Adnan Toros’un başarılı olacağına inanıyorum. Herkes başarısızlığının arkasına sığınıp  gider ama benim yarım kalan işim var diyerek bu göreve tekrar talip oldu” açıklamasında bulundu.
Basın Sözcüsü Hasan Berk Şahin’de  “Biz hocalarımıza sonuna kadar inanıyoruz. İnşallah daha iyi olacak. Bu sene her şey çok güzel olacak” diye konuştu.

Yorumlar