Uğurluel ile Feriköy'ün Yolları Ayrıldı.

Uğurluel ile Feriköy'ün Yolları Ayrıldı.
istanbul Süper Amatör Lig takımlarından Feriköyspor'un başarılı Teknik Direktörü Mehmet Uğurluel, Feriköy Spor yönetimi ile karşılıklı olarak anlaşarak yollarını ayırdıklarını ifade etti.

018-2019 sezonunun başlamasının ardından 4 hafta sonra takımın başına getirilen Mehmet Uğurluel 2 puanla aldığı takımı 19 hafta itibarı ile 29 puanla üst sıralara taşımayı başarmıştı. ligin bitimine 4 hafta kala ligde kalmayı garantileyen Ferişköyspor 2 haftadır U19 takımı ile maçlara çıkmaya başladı. Bunu üzerine yönetim ile konuşan başarılı teknik direktör karşılıklı olarak aldıkları kararla takımdan feragatını istedi. Uğırluel kınuya ilişkin yaptığı açıklama da "Son iki haftadır ligde kalmamız garantilendiği için U19 takımı ile maçlara çıkıyoruz. Ben de kulüp başkanımız Oktay ertuğrul ile görüşerek affımı istedim. Onlarda konuşmaların sonunda karşılıklı olarak anlaşarak yolları ayırdık. Çalıştığım süre içinde Oktay ertuğrul başkanıma, Kulüp Müdürü'müz Mahir kardeşime, tüm yönetim kuruluna, 10 hafta boyunca mağlubiyet yüzü göstermeyen oyuncu grubuma ve beni her maç desteklen taraftar grubumuza sonsuz teşekkürlerimi ve saygılarımı sunuyorum. Bundan sonraki maçlarda da Feriköy Spor Kulübü'ne başarılar diliyorum." dedi.


Yorumlar