Kağıthane Kulüpler Birliği'nden Yerel Seçimlerde Ortak Aday.

Kağıthane Kulüpler Birliği'nden Yerel Seçimlerde Ortak Aday.
Kağıthane Kulüpler Birliği her ay gerçekleştirtiği olağan toplantısını Harmantepe Spor Kulübü'nün misafiri olarak Harmantepe Konferans Salonu'nda gerçekleştırdi. 
Kağıthane Kulüpler Birliği her ay düzenli olarak yaptığı toplantıyı Harmantepe Spor Kulübü'nün misafirliğinde, Harmantepe Konferans Salonu'nda gerçekleştirdi. Sahalarda, ödül yönetmeliğine her şeyin konuşulduğu toplantıda ayrıca yaklaşan yerel seçimlerle ilgili görüşler bildirildi. Kağıthane Kulüpler Birliği Başkanı Hasan Cevahiroğlu "Biz bir ilçede yer alan en büyük sivil toplum kuruluşuyuz. Bünyemizde 32 futbol kulübü ve 24 tane de ferdi spor kulübü yer alıyor. Bu sebeple belediye meclisinde bizim sorunlarımızı yaşayarak bilen ve bunları ifade edebilecek bir kişiye, bir sese ihtiyacımız var. Geçtiğimiz günlerde Ferdi Spor Kulübü Başkanlarımızdan Sayın Olgun Karadağ beni ziyarete geldi ve bu konuda çalışması olduğunu, kendisinin meclis üyesi aday adayı olmak istediğini ve bizden de destek almak istediğini söyledi. Ben de bu konuyu size açarak görüşlerinize sunuyorum. Benim şahsi kanaatim desteklenmesi gerektiği konusunda, ama her kesin görüşü önemli." dedi.
Toplantıya katılan kulüp başkanları Olgun Karadağ'ın desteklenmesi gerektiği ve bu konuda gerekli çalışmaların yapılması konusunda görüş birliğine vardılar. Olgun Karadağ'ın teşekkür konuşması ve toplu fotoğraf çekilmesinin ardından toplantı sona erdi.





























Yorumlar