İSTANBUL GENÇLERGÜCÜ BAKIRKÖY KADİM MAÇI DOSTÇA BİTTİ


GÜNGÖREN BELEDİYESİ GÜNEŞTEPE STADINDA OYNANAN İSTANBUL GENÇLERGÜCÜ SPOR BAKIRKÖY KADİM SPOR MAÇI 1-1 SONA ERDİ


Maça Ev Sahibi Takım İSTANBUL GENÇLERGÜCÜ İyi Başladı Ve Maçın İlk Dakikalarında Yakaladığı Kontra Atakta Yavuz'un Güzel Vuruşunda Gol Atarak Skoru 1-0 Yaptı Deplasman Takımı BAKIRKÖY KADİM Spor Girdiği Net Gol Pozisyonlarını Degerlendiremedi ve Ev Sahibi Takımın Kalecisi ERDOGAN Yaptığı Kurtarışlarla İlk Yarı Skorunu Belirledi ve Soyunma Odasına Takımını 1-0 Önde Götürdü.


Deplasman Takımı BAKIRKÖY KADİM SPOR İkinci Yarıya İyi Başladı Ve Aradığı Golü Haykın Ayağından Bularak Skoru 1-1 yaptı.



Ev Sahibi Takım İSTANBUL GENÇLERGÜCÜ SPOR ve Deplasman Takımı BAKIRKÖY KADİM SPOR Son Dakikalarda Yakaladıkları Net Gol Pozisyonlarında Kalecileri Geçemediler ve Maç 1-1 Sona Erdi.



Yorumlar