Ünal Özbey "Şanssızlığımızı kırdık."

Ünal Özbey "Şanssızlığımızı kırdık."
Haftayı 3 puan kapatan Başakşehirspor Teknik Direktörü Ünal Özbey "Hakettiğimiz bir galibiyet aldık. Tüm oyuncularımı ayrı ayrı kutluyorum. Galibiyeti, temiz yürekli başkanım Ahmet Ağırman'a armağan ediyorum. Grupta biz de varız . "dedi.


İyi oynadığımız bir maçın sonunda kaybederek sahadan ayrılmıştık. Bu hafta maçın zor geçeceğini düşünüyorduk, iyi hazırlandık ve maçta da iyi oynadık, saha da iyi işler yaptık. Geçen hafta da bunun sinyalini vermiştik zaten. Bugün sonuca yansıttık. Sonuç daha farklı olabilirdi. Maçın sonuna doğru 1-0 lık üstünlüğümüzü korumak için geri çekildik. Kaçırdığımız çok pozisyon var. Ama 3 puanı aldık, biz de iddialıyız, bizde varız diyoruz bu lig de. 
Futbolda bir terim var atamayana, atarlar. Gol sonrasında rakip kalede çok net gol pozisyonları yakaladık. Bunları golle sonuçlandıramadık. Geçtiğimiz hafta iyi oynadığımız bir maç sonunda 80. dakika da penaltı kaçırıp 90 +5'de gol yemiştik. Soğuksu bu sefer doldur boşaltlara gitti. İki defa tehlikeli bölge de frikik attılar, bu da tabii bize sıkıntılı dakikalar yaşattı. 
Soğuksu'yu da tebrik ediyorum. Çok sistemli, koşan, mücadeleci bir takım. 
Penaltı atışında topun başına Semih geçti, ben futbolcularıma güveniyorum. Bu penaltıyı da kaçırsa, bir dahaki sefere  yine Semih'e attırırım.
Her maçın final havasında geçeceği bir grupta mücadele ediyoruz. Ona göre haddimizi bilerek sahaya çıkıyoruz, ona göre hazırlanıyoruz. Tüm hafta analizler yapıyoruz rakiplerimizle ilgili. Rakibimizi izliyoruz. Ona göre tedbirlerimizi alıyoruz. Kendi oyunumuzu biliyoruz. Sezon başında kamp yaptık, koşan bir takımız. Mücadelemiz 90 dakika sürüyor. Her maçın final olduğunu düşünerek hazırlıklarımızı yapıyoruz. 
Futbolcularımı hepsini ayrı ayrı kutluyorum. Başkanıma bu galibiyeti hediye etmek istiyorum. Onun çok emeği var. Tertemiz bir başkanımız var, yönetimimiz öyle, bu galibiyeti başkanımız Sayın Ahmet Ağırman'a hediye ediyorum.

Yorumlar