GAZİOSMANPAŞASPOR HAKEME TAKILDI.

GAZİOSMANPAŞASPOR HAKEME TAKILDI 0-0
BAL ligi 9. grup mücadelesinde Gaziosmanpaşaspor ligin ilk maçında , kendi saha ve seyircisi önünde Bozuyük Vitraspor ile 0-0 berabere kaldı. 

Hakem triosunun çok kötü bir yönetim gösterdiği maçta Hakem Erkan Yegin 58’nci dakikada ev sahibi takımdan Abdulgayiyu oyundan atıldı.İlk yarıda 12 ve 35 dakikada Bozuyükspor Vitraspor ataklarını kaleci armağan adeta panter kesilirken Ev sahibi ekip ise 23. dakikada Samet ,41.dakikada Tunahan ve 43 dakikada Safa ile girdiği net gol pozisyonlarından yararlanamadı. Ve ilk devre golsüz tamamlandı. İkinci yarıya daha hareketli başlayan Gaziosmanpaşaspor , golü bulabilmek için birçok pozisyona girdi. 58.dakikada Kazım bomboş durumdan yararlanamadı.60. dakikada Abdulganıyu ‘ya maçın hakemi Erkan Yegin kırmızı gösterdi Gaziosmanpaşaspor 10 kişi kalmasına rağmen takım halinde iyi bir direnç gösterirken, Hakemlerin kötü yönetimiyle akınları kesilen gaziosmanpaşaspor’da 70. dakikada Ömer Farukun vuruşunu kaleci kornere çeldi. Rakibin geliştirdiği atakları başarıyla savuşturan Yeşil kırmızılılar Hakem triosunun çok kötü bir yönetim göstermesine rağmen sahadan 1 puan çıkartmayı başardı.Gaziosmanpaşaspor’da ortaya konulan futbol ve mücadele gelecek adına umut verdi.
KALECİ ANTRÖNÖRÜ AHMET ERTÜRK İSTİFA ETTİ 2 sezondur Gaziosmanpaşaspor’da kaleci Antrönörlüğü görevini başarıyla üstlenen Ahmet Ertürk Bozüyükspor karşılaşmasının ardından istifa ettiğini açıkladı."Gördüğüm lüzum üzerine bu kararı almak zorundaydım. “ diyen Ertürk.” Kimseye kesinlikle bir kırgınlığım, dargınlığım söz konusu değildir. Bana gösterdikleri anlayış ve saygıdan dolayı Yönetim ,teknik heyet ve futbolculara ayrıca camiaya çok teşekkür ederim. Başarılı olmalarını temenni ederim, Allah yardımcıları olsun . Bundan sonraki süreçte başta kaleciler olmak üzere tüm takıma başarılar diliyorum" dedi.
HABER – FOTOĞRAFLAR :EROL EFTEKİN 



























Yorumlar