Doğum Gününde, Profesyonelliğe İmza Attı.

Doğum Gününde, Profesyonelliğe İmza Attı.
İstanbul Bafraspor'un genç yeteneği Yusuf Tursun doğum gününde profesyonel futbol hayatına merhaba dedi ve 3. lig temsilcisi Gölcük Spor ile profesyonel sözleşmeye imza attı. 
İstanbul'da yaşayan Samsunluların bir araya gelerek kurduğu İstanbul Bafra Spor'da 2011 yılında U11 takımında futbola başlayan genç orta saha oyuncusu Yusuf Tursun, profesyonel futbol hayatına 3. lig  futbol takımlarından Gölcükspor'a imza atarak merhaba dedi. 



Başkanlar Anlaştı, İmzalar Atıldı.
Gölcükspor Başkanı Ahmet Şahin ve İstanbul Bafraspor Kulübü Başkanı Naci Parlak, transfer detayları için oturdukları masada her konuda anlaşmaya vardı. Transfer de karşılıklı olarak imzalar atılırken, Başkanlar Şahin ve Parlak başarılı ortasaha oyuncusu Yusuf Tursun'a başarı dileklerinde bulundular. 



Bafraspor Camiasına Teşekkür.
Doğum günüde profesyonel futbol hayatına ilk adımı atan genç oyuncu Yusuf Tursun ise, "Futbol kariyerime küçük yaşta başladığım, büyük tecrübe kazandığım İstanbul Bafraspor camiasına teşekkür ediyorum.  7 yıl formasını seve seve terlettim ve profesyonel futbol hayatıma ilk adımı attım. Oldukça başarılı sezonlar geçirdim. Hocalarıma teşekkür ediyorum. Aynı başarıları Gölcükspor'da da yaşamak istiyorum. Kariyerimin başındayım. Ancak büyük hedeflerim var. İnşallah adım adım hedeflerime doğru ilerleyeceğim." diye konuştu.


Haber / Foto : Ahmet Mavi

Yorumlar