Yeşil Sahalardan, Siyaset Arenasına

Yeşil Sahalardan, Siyaset Arenasına
Yeşil sahaların genç ve başarılı futbolcusu Gökhan Akyol, 2019 yılında gerçekleşecek olan yerel seçimlerde Tokat'ın Turhal ilçesinden Belediye Başkan Aday Adayı olacağını açıkladı.
İstanbul camiasının genç ve sevilen simalarından olan ve futbolcu geçmişi, TFF ve Gençlik Spor Müdürlüğü'nde yaptığı çalışmalarla dikkatleri çeken Gökhan Akyol 2019 yerel seçimlerinde memleketi Tokat'ın Turhal ilçesinden Belediye Başkanı Aday Adayı olduğunu açıkladı. Her sene Memleketini ziyaret ettiğini ve yılın önemli bir kısmını burada geçirdiğini belirten Akyol "Bizler görev adamıyız. Ben Yemen Ekşioğlu'nun öğrencisiyim. onun tabiri ile "Türk Sporuna kim bir tuğla taşı koyarsa onun kölesi olurum" desturu ile büyüdüm. Benim de desturum türk gençliğine ve toplumuna yaşamım boyunca ne kadar faydam olursa kendimi o kadar yaşamış hissedeceğim. Dediğim gibi Tokat benim memleketim, burada hemşehrime karşı sorumluluklarımı yerine getirmek ve tecrübelerimden, bilgi ve birikimlerimden yola çıkarak burada çok şeyleri başaracağıma olan inancımdan, aday adayı olarak bir yola çıktım. Allah yar ve yardımcımız olsun." dedi.

Yorumlar