Uğur Bayram " Sorumluluklarımın farkındayım."

Uğur Bayram " Sorumluluklarımın farkındayım."
Yeni sezonda Kadıköy temsilcisi Yeldeğirmeni Spor ile anlaşan genç teknik direktör Uğur Bayram "İstanbul'un futbolda mihenk taşlarından , çok köklü bir kulüple anlaşmış olmanın gururunu yaşıyorum. Tabii bu bana ayrı bir sorumlulukta yüklüyor. "dedi.

Bayram sosyal medya hesabından yaptığı açıklamasına şöyle devam etti.; "2018-2019 İstanbul Amatör Futbol Sezonunda 1.Amatör Ligi ekiplerinden Yeldeğirmeni Spor Kulübü A takım teknik direktörü olarak göreve başlamış bulunmaktayım. Öncelikle beni bu göreve layık gören başta Futbol şube sorumlumuz Ahmet Feyzi Yücer ve tüm yönetim kuruluna teşekkür ederim.Tarihi büyük başarılarla dolu bu klüpte böyle bi göreve gelmenin mutlulugunu hissediyorum.Doğup büyüdüğüm yaşamamı devam ettirdiğim semtimin takımında görev almak büyük mutluluk.Bununla beraber camiaya karsı sorumlulugumunda farkındayım.Sahip olduğmuz imkanlar dahilinde elimizden gelenin fazlasını yapcagımızdan kimsenin şüphesi olmasın.İnşAllah tüm semtin vede sevenlerimizin desteğiyle büyük Yeldeğirmeni Spor kulubünü hak ettiği başarılara ait olduğu üst liglere taşıyacağız.
Yeldeğirmeni Spor Kulübü ile yaptığımız anlaşma sonrası arayan soran, sosyal medya yoluyla başarı dileyen tüm dostlarıma teşekkür ederim. Güzel günler yakında her şey Büyük YELDEĞİRMENİ için." dedi.

Yorumlar