SİLİVRİ'DE AKGÜN GÜVEN TAZELEDİ.

SİLİVRİ'DE AKGÜN GÜVEN TAZELEDİ.
TFF 3.Lig ekiplerinden Silivrispor’da Cumartesi günü yapılan olağan genel kurul sonrasında seçime tek liste ile katılan Akgün Duru güven tazeledi. Katılımın oldukça yoğun olduğu seçimde Duru 3 yıllığına yeniden göreve geldi.

Divan başkanlığını Özer Doğan’ın yaptığı genel kurul oldukça geçtiğimiz yıl yapılan genel kurula göre oldukça sakin bir havada geçti.

Dilek ve temenniler bölümünde bir konuşma yapan eski yönetim kurulu üyesi Ufuk Bek geçtiğimiz sezon ligi istenilen yerde bitiremediklerini, bunda kendisi de olmak üzere herkesin sorumluluğu bulunduğunu söyledi.

Bek “Geçtiğimiz sezon benim de içinde yer aldığım yönetim kurulu olarak istediğimiz başarıyı elde edemedik. Bu sadece bir kişinin değil işin içinde olsun ya da olmasın herkesin ortak bir sorumluğudur. Geçen sene çok büyük hatalar yapıldı. Bu hatanın içinde Silivrisporluyum diyen herkesin payı var. Hepimizin az çok hatası var. Sonuç olarak yeni dönemde geçen sene yapılan hatalardan mutlaka ders çıkarılmalı  diye düşünüyorum. İnşallah yeni yönetim kurulu bu konuda daha kararlılık içinde hareket eder. Silivrispor’a yakışan yer 2.Ligdir.” şeklinde konuştu. 

Silivri Belediye Başkan Yardımcısı Bora Balcıoğlu da bir konuşma yaparak Silivri Belediyesi olarak her zaman Silivrispor’un  arkasında olmaya devam edeceklerini söyledi. Balcıoğlu “Silivrispor, sporda Silivri’nin her zaman en büyük markasıdır. Bundan sonra da olmaya devam edecektir. Sporda herşey sportif başarı değildir. Gençleri kötü alışkanlıklardan alı koyup onları spor sahalarına çekmek de en az sportif başarılar kadar büyük önem taşımaktadır. Gençleri kaynaştırıp onları spora teşvik etmek, yönlendirmek ve yarıştırmak da en az sportif başarı kadar önemlidir. Bu bir gönül işidir. Yeni yönetime de önümüzdeki dönemde üstün başarılar diliyorum.” Diye konuştu.

Genel kurula tek liste ile katılan Akgün yeniden başkanlığa seçilirken kongrenin ardından da teşekkür konuşması yaptı. Duru “Daha önce planlanmış programı nedeniyle bugün aramızda olmayan Silivri Belediye Başkanı Sayın Özcan Işıklar’a, onu temsilen bugün aramızda bulunan başkan yardımcısı Sayın Bora Balcıoğlu’na Silivri kongre üyelerine, Kasaba Taraftar Grubu’na, Barikat Taraftar Grubu’na, camiaya destek olan iş adamlarına, camianın  duyurulması adına haberleriyle destek veren görsel ve yazılı basına, yönetim kurulunda görev alan eski ve yeni takım arkadaşlarıma teşekkür ediyorum. Birlik ve beraberliğin en güzel örneklerinden birini sergilediğimiz bu genel kurulumuzun Silivrisporumuz’a hayırlı ve uğurlu olmasını diliyorum.” Dedi. Duru, genel kurulun ardından genel kurula  katılım sağlayan herkesle ayrı ayrı fotoğraflar çektirerek kimsenin fotoğraf çekilme isteğini geri çevirmedi.

Akgün Duru başkanlığında oluşan yeni yönetim kurulu şu şekilde oluştu: Akgün Duru, Turgay Sakarya, Eyüp Bayburtlu, Mehmet Ayyıldız, Turgay Sezginer, Burhan Soyaslan, Naci Aydın, Ali Özkök, Hayrettin Atasoy, Levent Saygılı, Sebahattin Akbıyık (Asil Yönetim Kurulu). Nuri Çolakoğlu, Erdal Bilir, Doğan Özkoç, N.Edip Karaman, Orçun Koyuncuoğlu, Oktay Erdem (Yönetim Kurulu Yedek), Nevzat Sezen, S.Özer Doğan, Adem Argıç (Denetleme Kurulu Asil), Naim Çelik, Kemal Fildiş, Gökhan Tunadan (Denetleme Kurulu Yedek). Orhan Öpçin, Hüsamettin Yılmaz, Cafer Öpçin (Disiplin Kurulu Asil), Ayşegül Uluşahin, Yalçın Çevrim, İlhan Tekin (Disiplin Kurulu Yedek).













Yorumlar