Didim Belediyespor'a Profesyonel File Bekçisi

Didim Belediyespor'a Profesyonel File Bekçisi.
Bölgesel Amatör Lig takımlarından Didim Belediyespor, şampiyonluk parolası ile başlattığı transfer haerakatında hız kesmeden devam ediyor. Üst üste önemli isimleri kadrosuna katan Didim Belediyespor son olarak 3 sezondur profesyonel liglerde forma giyen kaleci Ali Tokat ile anlaşarak kadrosuna kattı.

Ali Tokat Kimdir?
25 Nisan 1993 Milas doğumlu genç file bekçisi futbola 2005 yılında doğduğu yerin takımında Yeni Milasspor'da başladı. 2006 yılında Yalıkavak Belediyespor'a, 2011 yılında da Muğlaspor'a transfer oldu. 2015 -2016 sezonunda TKİ Tavşanlı Spor ile ilk profesyonel sözleşmesini imzaladı. Ardından Fethiyespor, Şanlı Urfa Karaköprü Belediyespor ve son olarak geçtiğimiz sezon Karacabey Birlik Spor A.Ş. ile profesyonel futbol yaşamını sürdürdü. Futbol kariyerinde Türkiye Kupası'nda 5 maç, TFF 3. Ligi'nde 27, TFF 2. Ligi'nde 6, Bölgesel Amatör Ligi'nde 73 maçı bulunuyor. Yeni sezonda şampiyonluk parolası ile yola çıkan Didim Belediyespor'un kalesini koruyacak genç kaleciye başarılar diliyoruz.
Haber / Foto : Ahmet  Eren

Yorumlar