Gültepespor'da Başkan Yeniden Selahattin Ünal

Gültepespor'da Başkan Yeniden Selahattin Ünal
İstanbul 1. Amatör Lig Kağıthane İlçesi temsilcisi Gültepe Spor yeni sezon için çalışmalara başladı.
Geçtiğimiz sezon tarihinde ilk kez mücadele ettiği İstanbul Süper amatör Lig'inde tutunamayarak 1. Amatör Lige yeniden dönüş yapmıştı. Yeni sezon öncesi bir araya gelen yönetim kurulu sezon planlaması yaparken görev dağılımında da bir takım değişikliklere gidildi.

Başkan Yeniden Selahattin Ünal
Gültepespor'un sezon öncesi gerçekleşen ilk yönetim kurulu toplantısında alınan kararlar ise şöyle "Sezon planlaması ve istişare ile geçen toplantıda önemli kararlar alındı.
Son 1 yıldır Başkanlık görevini üstlenen Burak Bahçeli bu yıl görevi Selahattin Ünal’a devrederek yönetim kurulunda olmaya ve A-Takım da sporcu olarak kulübümüze hizmet etmeye devam edecek.
Bu yıl Başkanlık Görevini Selahattin Ünal üstlenecek. A-Takım da hocalık görevini bırakan Ahmet Altıntaş hocamızda yönetim kurulumuzda olmaya devam edecek.
Bu yıl 1. Amatör ligde mücadele edecek yeni bir takım kurulacak ve bu yıl U11 ve U13 grupları ile kulübümüzü temsil eden alt yapı kategorilerimiz artarak devam edecek.

Yönetim Kurulunda Devam eden üyelerimiz,
1- Muhsin Kaleli
2- Ali Uğur Çataklı
3- Ejder Duran
4- Erkan Karaoglu
5- Zeki Özcan
6- Mehmet Kenan
7- Burak Bahçeli
8- Özkan Bitim
9- Ahmet Altıntaş
10-Selahattin Ünal

Gültepe Sporun bu mücadelesi için emek verecek olan başta yönetim kurulu üyelerimize semtimizin değerli büyüklerine ve taraftarlarımıza bu birlikteliğe sahip çıktığımız sürece kulübün ayakta kalacağını daha güzel başarılar elde edebileceğimizi belirtmek isteriz.

Biz büyük bir aile olarak yolumuza inşallah devam edeceğiz.

Yeni sezon tüm camiamıza şimdiden hayırlı olsun.

Gültepe Spor Kulübü Yönetimi"

Yorumlar