Mevlüt Özdek “BİZ KIZMIZI BEYAZ RENKLERE AŞIĞIZ”

Mevlüt Özdek “BİZ KIZMIZI BEYAZ RENKLERE AŞIĞIZ”
Söğütlüçeşmespor Kulüp Başkanı Mevlüt Özdek’ten samimi açıklamalar geldi. Özdek, bu camiayı büyütmek için ellerinden gelen herşeyi yaptıklarını, ellerindeki tüm imkanları kullanarak bu sezon Süper Amatör Kümeye yükselmek, orada da kalıcı olup hedefi daha  da büyütmek istediklerini söyledi.

“SÖĞÜTLÜÇEŞME CAMİASI BİZİM ÇOCUĞUMUZ GİBİ”

Söğütlüçeşmespor’un yokluklardan bu noktalara kadar geldiğini ifade eden Özdek “Biz hiçbirşey yokken de Söğütlüçeşme’deydik. Yokluğu gördüğümüz için de şimdi oyuncularımıza bütün değeri vermek istiyoruz. Söğütlüçeşme camiası bizim çocuğumuz gibi. Bu camiayı büyütmek için elimizden gelen herşeyi yapıyoruz, ben ve yönetim kurulu olarak. Altapıdaki başarılarımız da sürüyor. 1-2 sene sonra Söğütlüçeşme isminden çokça söz ettirecek bir camia olacak altyapıda da, A takımda da.” İfadesini kullandı. Söğütlüçeşmespor’un 50 yıllık bir camia olduğunu, bu camianın yerinin de kesinlikle en az Süper Amatör Küme olduğunu ifade eden Özdek “50 yıllık bir camiayız. Bu camianın yeri en az Süper Amatör. Süpere bu sene çıkacağız ve önümüzdeki sene de Bölgesel Amatör Ligi düşüneceğiz. Buna yönetimsel olarak da gücümüz yetiyor. Yönetim olarak Süper Amatöre çıkaracağımız takımı bu sene kuracağız. Her türlü fedakarlığı yapacağız. Sponsorlarımız da hazır. Yönetimimizdeki arkadaşlar da buna hazır. Camiamız da hazır. Hoca ve futbolcularla görüşmelerimiz devam ediyor şimdiden. Söğütlüçeşme layık olduğu yerde olacak. En büyük hedefimiz de Söğütlüçeşmespor’u 3.Lige taşımak. Benim hedefim büyük kardeşim. Bu camiada başkan olarak elimden gelen herşeyi yapıyorum. Yönetim olarak da büyük destek alıyoruz. Onun için 3.Lige çıkarana kadar devam edeceğiz Allah nasip ederse.” Şeklinde konuştu.


“SÖĞÜTLÜÇEŞME CAMİASINI ÇOK SEVİYORUM”

Söğütlüçeşmespor camiasını çok sevdiğini, bu camiayı sezon sonunda hedefe taşıyacak oyuncuları ve hocayı takıma kazandıracaklarını kaydeden Özdek sözlerine şöyle devam etti “Söğütlüçeşme camiasını çok seviyorum. Sevdiğim için yaptığımız harcamalar gözümüze gelmiyor. Harcarken bile zevk alıyoruz. Bu camiaya layık olan hocayı ve futbolcuları getireceğiz. Ve hedefimize bunlarla ulaşacağız. Buna inanıyorum. Bu heyecan bizde var. Heyecanı olan hoca ve futbolcularla görüşmelere devam ediyoruz. Anlaştığımız 5-6 tane oyuncu var zaten. Geçen sene bizimle olan 3-4 tane arkadaşımızla devam edeceğiz.  Bu sene hedefi olan futbolcularla şampiyon olacağız ve Süpere takımı çıkaracağız. Geçen sene bunun ışığını gördüm. İkinci yarıda bu futbolcularda bu ışığı gördüm. İkinci dönemdeki heyecan ilk yarıda da olsaydı Süpere geçen seneden çıkmıştık zaten. Geçen sene ikinci yarıda altı tane maç üstüste kazandık. Biz de hatalarımızdan ders çıkarıp bu sene daha dikkatli olacağız.”


“KİMSENİN HAKKINI YEMEMEYE GAYRET EDİYORUZ”

Söğütlüçeşmespor camiasının her zaman sözünü tutan ve yerine getiren bir camia olduğunu kaydeden Özdek “Biz sözümüzü yerine getiren bir camiayız. Elimizden geldiğince kimsenin hakkını yememeye gayret ediyoruz. Kusurlarımız da tabi olabilir. Orada da anlayış bekliyoruz.” Diye konuştu.

Söğütlüçeşmespor’un taraftar potansiyelinin olduğunu, bu potansiyeli de bu sene elde edecekleri başarılarla harekete geçirmek istediklerini ifade eden Özdek “Taraftar potansiyelimiz var. Ama haklı olarak hedefi olan takıma gelip seyretmeyi çok istiyor taraftar. Yavaş yavaş taraftar da bizimle olmaya başladı. Seneye de inşallah daha yüksek sayılarla maçlarımızda bizlere destek olacaklar. Söğütlüçeşme camiası her zaman birbirine destek olan bir camia. “ ifadesini kullandı.

“DAHA İYİSİNİ DE YAPACAĞIZ”

Söğütlüçeşmespor’un tarihi bir kulüp olduğunu, bir çok başkan ve yöneticinin hizmet yaptığını, onlara ayrı ayrı teşekkür ettiğini kaydeden Özdek şöyle dedi “Söğütlüçeşme’ye hizmet eden çok başkanlar oldu. Hepsine teşekkür ediyorum ama burada bir gerçek Söğütlüçeşme bizim yönetimimizde ivme kazandı. Ve bütün gruplarda 1-2 şampiyonluk alıyoruz. Daha iyi yapmak için görevimize devam ediyoruz. Ve daha iyisini de yapacağız. Her sene yönetimdeki arkadaşlarımız büyük fedakarlıklar yapıyorlar. Hepsine sizin nazarınızda teşekkür  ediyorum. Bana müthiş destekleri var. Hiçbir konuda yalnız bırakmıyorlar. Ne zaman sıkıntıya düşsek, ihtiyaç duysak fedakarlık yapı ceplerinden istedikleri kadar parayı getirip veriyorlar. Çevremizdeki dostlarımız da ne zaman daralsak bizim yanımızda oldular. Onlara da teşekkür ediyorum. Biz Kırmızı beyaz renklere aşığız. Aşık olduğumuz camiayı gözümüzden sakınıyoruz. Bize yanlış yapan hiçbir futbolcu ve hoca ile bundan sonra çalışmayacağız. Yüreği bizimle atan futbolcularla devam edip bu camiayı bu sene Allah’ın izniyle Süper Amatöre çıkarıp orada da kalıcı olacağız. Sizlere de basın olarak teşekkür ediyorum. Her zaman bizim yanımızda oldunuz. Ne zaman derdimiz olduğunda, başımız daraldığında bize destek oldunuz. “



Yorumlar