Ergün Gelen "Grubun En İyi Takımı Biziz..."

Ergün Gelen "Grubun En İyi Takımı Biziz..."
1877 Alemdağ maçı öncesinde kampa giren Kağıthanespor Teknik Direktörü Ergün Gelen ile kamp yaptıkları Alibeyköy Ramada Otel'de bir söyleşi gerçekleştirdik. BAşarılı Teknik adam sorulamızı içtenlikle yanıtladı.
Son haftaların değerlendirmesi ve klasman grup maçları üzerine sorularımızı yanıtlayan Ergün Gelen ligin en iyi takımı olduklarını ve kısa zamanda hakettikleri yerde olacaklarını söyledi." İki maçta alınan sonuçlar kötü gibi gözükebilir. Bu konumda olan takımlar arasında oynanan maçlarda kazanmak kadar kaybetmemek de önemli. İlk Siirt İstanbul maçının 35 dakikalık bölümün de kötü futbol oynadık ama geri kalan bölümde oyunun kontrolünü elimize aldık ve baskılı bir futbol sergilememize rağmen sahadan bir puanla ayrıldık. Ancak ikinci maçımızda Araphan karşısında maçın başından sonuna kadar bir çok net pozisyon ve pozisyonlar üretmemize rağmen bunları golle sonuçlandıramadık. Bunun üzerimizde bir baskı yaptığını kabul ediyorum. Hakikaten takımımız çok arzulu, Kağıthane Spor Kulübünü BAL'a çıkarmak için oynayan oynamayan herkes her şeylerini ortaya koyuyorlar. Çünkü hepimiz bu camiaya borçlu olduğumuzu hissediyoruz. Bizim başımızdaki idareciler bugüne kadar A'dan Z'ye ne istediysek neye ihtiyacımız varsa yerine getirdiler. Ama şuda bir gerçek oyuncu ve teknik heyet grubumuzda elimizden gelenin en iyisini yapma gayreti içinde bulunuyoruz.



Kazanmak istiyoruz ama kaybetmemekte önemli.
Yöneticisinden,  futbolcusuna  Kağıthanespor'u hakettiği yere getirmenin çabası içindeyiz. Ne olur bundan sonra önümüzde oynayacağımız Alemdağ maçımız var. Sahaya 3 puan için çıkacağız. Bu tür müsabakalar tek devreli müsabakalar olduğu için önce puanı cebimizde tutmak sonra kazanmak zorundayız. Aramızda 4 puanlık fark var puanın açılmaması için kaybetmemek zorundayız. Ama kazandığımız zaman lig tüm takımlar açısında 5 maçlık yeni bir lig olacak. ben klasman grubu geçmiş senelerde 4 dea yaşamış bir teknik adam olarak bu işin çok sabırla devam etmesine inananlardanım. Ligin son maçına kadar klasman liginden BAL'a çıkacak veya play out oynayacağınız belli değil. Ben bunu kendim, Feriköy takımında yaşadım, Tuna takımında yaşadım, Küçükköy'de yaşadım. 15'li gruplarda oynadığımızda yaşadım. İşin sonuna kadar sabırlı olmamız lazım. Camianında sabır gösterip bize inanmaları lazım. 

Süper Amatörün Gol Kralı Bizde
İki maçta da gol yollarında bir türlü istediğimiz sonucu alamamamız futbolcular üzerinde baskı yaratıyor. Süper Amatör ligin gol kralı Halil İbrahim Alan bizde ondan sonra en fazla ikinci gol atan oyuncu Barışcan'da bizde sonuçta şöyle bakmak lazım, ligin tamamı boyunca en az mağlup olan takım biziz. Şimdi içinde yer aldığımız grup sıradan bir grup değil, herkes başarılı. Gruplarında ilk iki su-ırada yer alan takımlar takviyeler yaparak bu grup maçlarına başladılar. 

Bizim Takımımız Ligin En Güçlü Takımı
Kağıthanespor bu ligin en güçlü takımı, aynı zamanda da en duygusal takımı, aynı yönetim kurulu başkanımız gibi. Bunun üstüne basarak söylüyorum. Müthiş bir başkanımız var, aynı zamanda da başarıyı isteyen bir başkanımız var. Tüm takım olarak onun bu çabasını ve heyecanını görüyoruz. Ona bu takımı BAL'a çıkararak hediye vermek istiyoruz. Biz başkanımızı ağabey gibi sevdik, arkadaş gibi sevdik, kardeş gibi sevdik. Bugüne kadar çalışmış olduğum bütün kulüpler içerisinde maddi anlamda bu kadar rahat bir ortam görmedim. 

Biz bu takımı namusumuz gibi görüyoruz.
Biraz önce bahsettim, başkanımızın bizim için yaptığı fedakarlıklar bizimde omzumuza sorumluluklar yüklüyor. Bu bize şunu getiriyor. Ben kendi adıma da Oğuz hocam adına  da futbolcular adında konuşuyorum. Biz bu takımı namusumuz gibi görüyoruz. Biz en az masrafla daha iyiye nasıl gidebileceğimizin hesabını yapıyoruz. Bu kulüpte harcanacak fala bir lira benim canımı yakar. Bizim için en büyük üzüntü bu fedakarlıklar içinde bulunan Halil İbrahim Kasapoğlu ve çevresindeki yöneticilerin üzülmesi. 

Gol sorunumuzu bu maçta çözeceğiz.
Ligin gol kralı ve ondan sonra en çok gol atan ikinci oyuncusu bizim takımımızda yer alıyor. Bir tek geçtiğimiz Araphan maçında gol atamadık. Ama bu maçta bu sorunumuzu tamamen bitireceğiz. Bakın söylüyorum, çok rahat kazanabileceğimiz bir maç olabilir. Çok farklı bir skorla sahadan ayrılabiliriz. Kağıthanespor olarak tarihinde ilk defa bu gruplarda mücadele etme şansını yakaladık, bu grubun içinde olmak bizi de mutlu ediyor. Bir kulübün tarihinde yer almak çok önemli bu açıdan. Ama yarıştığımız kulüpler açısından baktığımızda, lobisi olmayan tek kulüp biziz. Kağıthanespor'la tarihinin en önemli başarısını yakaladık. Ama bu bize yetmiyor. Başkanımıza ve Kağıthaneye BAL'a çıkarak hediye vermek istiyoruz. Alemdağ maçıda bizim çıkış maçımız olacak.


Yorumlar