Kalyoncu “Futbolcularımız bizi zor durumda bıraktı."

Kalyoncu “Futbolcularımız bizi zor durumda bıraktı. Bir şeylerden kuşkulanmaya başladım."
İstanbul 1. amatör ligde geçtiğimiz hafta sonu takımlar son maçlar için sahaya çıktılar. Kimileri bu maçların sonuçlarına göre şampiyonluk hesapları içinde olurken, bazı takımlarda ligde kalmanın hesabını yapıyorlardı. 

Hafta sonu 1. Amatör lig 4. grupta Neslişah, Harmantepe ve Taksimspor arasında ligde kalma hesapları yapılıyordu. Buna göre rakiplerinden alacakları puanlar takımların ligde kalmasını veya önümüzdeki sezon bir alt ligde mücadele etmesini beraberinde getiriyordu. Telsizspor'da bu takımlardan biri olan Taksimspor ile Feriköy Stadı'nda karşı karşıya gelecekti. Ancak maç günü Telsizspor'lu oyuncular maça gelmeyince Taksim sahadan hükmen galibiyetle ayrılarak ligde kalmayı garantiledi. Tabii diğer kulüplerden de tepkiler gelmeye başladı. Bu tepkiler üzerine Konuyla ilgili açıklamada bulunan Telsizspor Kulüp Başkanı Turgay Kalyoncu, futbolcularına ateş püskürdü. 
Kalyoncu “Futbolcularımız bizi zor durumda bıraktı. Merkezefendi’den 6 kişi çıktık. Diğerleri stada direkt gelecekti. Sadece 1 kişi vardı. Orada hakeme rica ettim ‘Hocam zan altında kalmayalım biraz daha bekleyelim’ dedim. Bekledik ama gelmediler. Artık son maç iddiamız yok diye mi erken saat diye mi bilmiyorum. TFF’ye sesleniyorum, futbolcuları bağlayıcı sözleşme gibi bir şey olmalı, yoksa böyle şeyler daha çok olur. Ben 12 transfer yapmışım, elimizde 14 futbolcu vardı ancak gelmediler” dedi.

Futbolcularına ulaşamadığını belirten Kalyoncu “Ben artık şüphe duymaya başladım bazı şeylerden. Arıyorum telefonları kapalı hepsinin. Ama hepsini süründüreceğim. Telsizspor’u kimse zan altında bırakamaz” diye konuştu.

Yorumlar