Beykoz1908 Sportif Direktörü Erol Özbek'ten Açıklamalar



Beykoz1908 Sportif Direktörü Erol Özbek Amatorun Dunyasi ekibine çarpıcı açıklamalarda bulundu.
Lig müsabakalarının bitimine bir hafta kalmasına rağmen bu gün Küçükköy galbiyeti ile Lig müsabakalarının sonuncusunu oynayan sarı siyahlı takım sezonu bir hafta erken kapattı.ligin son müsabakasını deplasmanda GopYeniköy takımıyla oynayacak olan sarı siyahlı takım rakibinin ligden çekilmesinden dolayı hükmen galip sayılacak.


Amatorun Dunyasi ekibine çarpıcı açıklamlarda bulunan Erol Özbek gündem sarsacak konulara temas etti.Beykoz takımı hangi katagoride olursa olsun şampiyonluktan başka hedefi olmayan bir takımdır.Öyle bir taraftara sahipsin ki başka bir hedef koyma şansın yok.Bu sezon bu muhteşem taraftara bu zevkten mahrum bıraktığımız için en derin üzüntülerimizi öncelikle belirtmek istiyorum.


Öyle sezonlar vardır ki ne yaparsan yap birşeyleri yerine oturtamazsın ve başarılı olamazsın.her taş yerine oturur ama bazı taşlar kaygan zemindedir ve sürekli sizin dengenizi bozar.Sezon başından beri yaşadığımız talihsilikler,aksilikler,hakem hataları,maddi problemler,kişisel ve takımsal olumsuzluklar öyle üst üste geldiki bir takımın bu kadar sorunlarla,aksiliklerle ve negatifliklerle bırakın başarlı olmasını lig mücadelesine devam etmesi bile olanaksızdı.


Ama Beykoz kulübünün tarihten gelen o kutsal gölgesi sayesinde hepsinin üstesinden geldik ve anlımızın akıyla sezonu bitirdik.Bu liglere hakim bir kişiyim.Çok samimi söylüyorum hiçkimsenin baş edemeyeceği sorunlarla boğuşa boğuşa bu sezonu hasarsız kapattık.Birçok merciye teşekkür etmek istiyorum.En Başta Taraftarımıza;Yer yerinden oynasa Beykoz sevgisini içlerinden atmaya etki edecek bir güç olmadığına inanan yargıçlar topluluğuna.hepinize yürekten teşekkür ediyorum.Sezon başından beri takımımızın formasını giymiş tüm sporculara tek tek teşekkür ediyorum.bu takım için mesaisini harcamış Bayram Pehlivan hocamıza,kısa sürede olsa bu takıma hocalık yapmış Orhan Gençer'e,hali hazır hocalarımız MusatafaÜlker ve Mehmet Aydın hocalarımıza sonsuz teşekkürler ediyorum.

Kaleci Hocamız Hasan Reis'e  ayrı ayrı teşekkürlerimi sunuyorum.Malzemecimiz Uğur Koca'ya ayrı bir teşekkür ediyorum.Maç başlayana kadar malzemecilik yapıp,başlamavuruşu ile tribünde estek veren şahsiyettir kendisi.Beykoz Kulübünün olmazda olmazı Eser Öktem'e verdiği emeklerden dolayı teşekkür ederim.

İçerde dışarda her zaman yanımızda yer alan arkadaşlarımıza dostlarımıza ismini ve şahsını unuttuğum tümüne tek tek teşekkür ediyorum.Çok farklı bir teşekkürü de Kulüp Başkanı Zeki Aksu'ya ediyorum.Bu Koca Çınarın gölgesinde beni bulundurduğu için.Umarım yeni yapılacak Stadımız ile birlikte her sezon bir üst katagori görecek günlere şahitlik ederiz.

Yorumlar