ORMANLISPOR TEK YUMRUK

ORMANLISPOR TEK YUMRUK
İstanbul 2. Amatör Lig ekiplerinden Ormanlıspor yeni sezon öncesi ana sponsor Katsan Gıda Yönetim Kurulu Başkanı Erkan Topçuol’un verdiği yemekte bir araya geldi. Yapılan organizasyona Katsan Gıda Genel Müdürü Ahmet Şimşir ev sahipliği yaparken Katsan Gıda Yönetim Kurulu Başkanı Erkan Topçuol programı nedeniyle aynı gün şehir dışında olduğu için Ormanlıspor’un organizasyonunda masadaki yerini alamadı.


Beylikdüzü Ofelia Kafe’de verilen yemeğe Çatalca Amatör Spor Kulüplerini Destekleme Derneği Başkanı ve Çatalcaspor Kulüp Başkanı Hasan Gökçe, Çatalcaspor Yönetim Kurulu Üyesi Lokman Naroğlu, Çatalcaspor Yönetim Kurulu Üyesi Özbay Ata, Çatalcaspor Yönetim Kurulu Üyesi Emin Ultuğral, Çatalcaspor Kulüp Müdürü Rıfat Karagöz, Çatalcaspor Yönetim Kurulu Üyesi Fırat Servet Kayalar, Dağyenicespor Kulüp Başkanı Süleyman Çakmak, Dağyenicespor 2.Başkanı Şaban Beykoz, Gökçealispor Kulüp Başkanı Ali Osman Özden, İzzettinspor Kulüp Başkanı Baysal Ergün, Kestanelikspor 2.Başkanı İbrahim Güvenir, Subaşıspor Kulüp Başkanı Kadir Yıldırım, Subaşıspor 2.Başkanı Serkan İşi, Subaşıspor Yönetim Kurulu Üyesi Gökhan Avcı’nın yanısıra onur konuğu olarak da Ormanlıspor eski kulüp başkanlarından Yavuz Sezer, Refik Güngör ve Sedat Beceren katıldı. 

BECEREN: HEPİNİZE ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM
Yemeğin açılış konuşmasını yapan Ormanlıspor Kulüp Başkanı Kerem Beceren kulüpçülüğün bir bayrak yarışı olduğunu, 28 yıldan beri varlığını sürdüren Ormanlıspor’da bu bayrağı büyüklerinden devralarak taşımanın büyük bir onur olduğunu söyledi. Beceren “Eski başkanlarımız da burada. Onlardan çok şey öğrendik. Şimdi de yönetici bayrağını onlardan devraldık. Değerli yönetici arkadaşlarımızla birlikte bu kulüpte görev yapmaktan dolayı büyük bir heyecan duyuyorum. Bizi bugün burada yalnız bırakmadığınız için de hepinize çok teşekkür ediyorum. Ayrıca kulübümüzün federe olmasında, bugünlere gelmesinde emeği geçen Çatalca Amatör Spor Kulüplerini Destekleme  Derneği Başkanı ve Çatalcaspor Kulüp Başkanı Sayın Hasan Gökçe’ye  de ilk günden beri yanımızda olup bizleri desteklediği için ayrıca  teşekkür ediyorum. Öznakkaşspor Kulüp Başkanı Sayın Aykut Demirtaş da her zaman yanımızda yer alarak kulübümüzün bir yöneticisi gibi her zaman yanımızda olmuş, bizlere yol göstermiştir. Kendisine de teşekkür ediyorum. Ayrıca bu süreçte federasyonla ilgili yazışmalarımızda bizlere yol gösteren ve yanımızda olan Sayın Rıfat Karagöz’e de teşekkürlerimi paylaşmak istiyorum. Hepinizi seviyorum. Ayrıca bize bu yolda büyük destek veren, her zaman yanımızda olan Katsan Katsan Gıda Yönetim Kurulu Başkanı Sayın Erkan Topçuol’a, Katsan Gıda Genel Müdürü ve değerli dostum Ahmet Şimşir’e de ne kadar teşekkür etsem azdır.” Şeklinde konuştu.

GÖKÇE: KATSAN GIDA’YA BİR SPORSEVER OLARAK TEŞEKKÜR  EDİYORUM
Beceren’in açılış konuşmasının ardından söz alan Çatalca Amatör Spor Kulüplerini Destekleme Derneği Başkanı ve Çatalcaspor Kulüp Başkanı Hasan Gökçe de bir konuşma yaparak birlik ve beraberliğin her zaman spordan geçtiğini söyledi. Gökçe “Ben her zaman birlik ve beraberliğin spordan geçtiğini düşünüyorum. Bugün  de burada bizlere güzel bir ortam sunan Ormanlıspor’un  değerli sponsoru Katsan Gıda’da bir spor sever olarak teşekkür ediyorum kulüplerin elini tuttuğu için. Allah inşallah birini bin etsin. Rabbim utandırmasın.” İfadesini kullandı.

DEMİRTAŞ: GERÇEKTEN ARKASINDA DURULABİLECEK BİR İNSAN
Öznakkaşspor Kulüp Başkanı Aykut Demirtaş da söz alarak Ormanlıspor Kulüp Başkanı Kerem Beceren’in her yönüyle farklı bir kişilik olduğunu söyledi. Demirtaş “Kerem Beceren insan olarak gerçekten çok farklı bir kişilik. Gerçekten arkasında durulabilecek bir insan. Bu kadar insanı buraya toplayabilmek, biraraya getirebilmek her babayiğidin harcı değil. İnşallah bu sene istedikleri, bekledikleri ve arzuladıkları başarılara ulaşırlar.” Şeklinde konuştu.

ŞİMŞİR: HEPİNİZİN AYAKLARINA SAĞLIK
Katsan Gıda Genel Müdürü Ahmet Şimşir de son olarak bir konuşma yaparak Ormanlıspor yemeğine katılan herkese ayrı ayrı teşekkür etti. Şimşir “Buraya kadar gelerek bizleri onurlandırdığınız için hepinize tek tek teşekkür ediyorum. Hepinizin ayağına sağlık. Bizler hem Ormanlıspor’un hem de amatör futbolun kalkınması ve gelişmesi için Katsan Gıda olarak gerekli desteğimizi bugüne kadar olduğu gibi bundan sonra da vermeye devam edeceğiz.” Dedi.

 Şimşir, yönetim kurulu başkanı Erkan Topçuol’un da şehir dışında olduğu gerekçesiyle bu akşam aralarında olamadığını belirterek yemeğe katılan herkese selamlarını paylaştı. 

BECEREN’DEN TEŞEKKÜR BELGESİ
Öte yandan Ormanlıspor Kulüp Başkanı Kerem Beceren bugüne kadar kulüplerine olan katkı ve destekleri nedeniyle Çatalca Amatör Spor Kulüplerini Destekleme Derneği Başkanı ve Çatalcaspor Kulüp Başkanı Hasan Gökçe’ye, Katsan Gıda Yönetim Kurulu Başkanı Erkan Topçuol adına genel müdür Ahmet Şimşir’e ve Öznakkaşspor Kulüp Başkanı Aykut Demirtaş’a teşekkür belgesi takdim etti.



Yorumlar