Genç Kaleci Babasının İzinde

Genç Kaleci Babasının İzinde
İstanbul amatör takımlarından İstanbul Balkanspor Kulübü’nün file bekçisi 13 yaşındaki Yiğit Boloğlunu,Galatasaray'a yıllarca kaleci ve kaleci antrenörü olarak hizmet veren Nezihi Boloğlunun oğlu 2005 doğumlu Yiğit babasının yolunda.

Babası ile birlikte çalışmaktan dolayı gurur duyduğunu söyleyen Yiğit, “Futbola ilk başladığımda kalecilikten farklı bir mevkide oynuyordum. Daha sonra kaleciliğe yatkın olduğumu fark edip, bu mevkiyi tercih ettim.
Tabi bu tercihte babamın büyük rolü oldu.
İstanbul Balkanspor'nun kaleciliğini üstlendim. Amatör ligde yer aldığımız için kaleci antrenörümüz maalesef yok. Bu yüzden de zorluk yaşıyordum. Babam, bu konudaki açığımı kapatmak için mesai saatleri dışında kaleci antrenörlüğümü üstlendi. Babamın bana bu şekilde destek olması ve babamla birlikte çalışmak büyük mutluluk” diye konuştu.
Büyük takımlarda forma giymek en büyük hayalim. Profesyonel olduktan sonra Milli Takım’ın kaleciliğini yapmak hayallerim arasında yer alıyor. Bu hayallere ulaşmamda babamdan gördüğüm büyük destekten dolayı kendimi çok şanslı hissediyorum” şeklinde konuştu.







Yorumlar