Teknik Direktör Onur Çelik ile Bağlarbaşı'nın Yollar Ayrıldı.

Teknik Direktör Onur Çelik ile Bağlarbaşı'nın Yollar Ayrıldı.
İstanbul'un Türkiye Şampiyonasında başarılı temsilcilerinden Bağlarbaşıspor'da Teknik Direktörlük görevini yapan Onur Çelik ile yolları ayrıldı. Genç Teknik Direktörün takımdan ayrılma sebebinin Galatasaray Futbol Akademisi ile anlaşma sağlaması olduğu belirtildi. Onur Çelik 5 yıldır görev yaptığı Bağlarbaşı Spor camiasına sosyal Medya hesabından teşekkür ederken şu cümlelere yer verdi;
"2012 yılında Altyapı Teknik Sorumlusu olarak göreve başladığım,antrenörlük hayatımın en güzel günlerini geçirdiğim,çok sevdiğim,antrenörlük kariyerime büyük katkılar sağlayan Bağlarbaşı Spor Kulübü'nden bugün itibari ile ayrılıp Galatasaray Futbol Akademisi'ne transfer oldum.Geride kalan 5 yıl içerisinde her zaman elimden gelenin en iyisini yapmaya çalıştım;büyük çoşku,tutku ve arzuyla görevimi yaptım.Son yıllarda istikrarlı bir şekilde gerçekleştirdiğimiz başarılarla İstanbul ve Türkiye'de altyapıda bir marka haline gelen Büyük Bağlarbaşı ailesine bundan sonraki sezonlarda başarıların en iyisini yürekten diliyorum. 
Görev aldığım süre boyunca bizlere böylesine güzel çalışma imkanı sunan,bize hep güvenip,her zaman yanımızda olan,kendini bu kulübe adayan bir Başkandan çok daha fazlası Hasan Öncü'ye; 5 yıldır bizlerin her sıkıntısıyla ilgilenen altyapı yöneticimiz Saim Engin'e ; A takım genel kaptanımız Erdal Orscu'ye ; değerli yöneticilerimiz Deniz Uzunoğlu'na,Şaban Doğan'a,Aziz Gultekin'e; rahmetli kulüp müdürümüz abimiz Seyit Ali Karaoglu'na verdikleri destek için çok teşekkür ederim. 
Kader birliği yaptığımız,hep beraber çok önemli başarılara imza attığımız, hep beraber çok emek sarfettiğimiz,beraber sevinip,beraber üzüldüğümüz,unutulmayacak güzel anılarımızın geçtiği,iş arkadaşlığından çok benim için birer dost,kardeş,ağabey olan tüm antrenör ekibimiz;Özcan Çerlik'e,Serkan Arslanpınar'a,Murat Pervanoğlu'na,Murat Arslanoğlu'na,Abdullah Engin'e,Aytekin Çağlar'a çok teşekkür ediyorum. Başarılarınız ve birlik beraberliğiniz İnşallah her zaman daim olur.
Kulübün emektarı malzemecilerin kralı Cemil Emren abime emekleri için çok teşekkür ederim.
Beraber çalışmaktan çok keyif aldığım,bu fırsatı bulduğum için bana kendimi çok şanslı hissettiren,antrenörlük hayatımda bana unutamayacağım güzel duyguları yaşatan,bu büyük başarıların asıl sahipleri,gönlümün Şampiyonları,pırlanta gibi kalbi olan tüm sporcularıma. Beraber çalışma fırsatımız olmasada görev yaptığım süre boyunca tanıdığım bu kulübü her yerde en iyi şekilde temsil eden A takım ve altyapıda görev almış tüm sporculara çok ama çok teşekkür ederim. Hep daha iyi olabilmek için her zamankinden daha çok çalışmaya devam,yolunuz açık olsun hepinize başarılar diliyorum. 
Her zaman destekçimiz olan sporcularımızın çok değerli velilerine, tüm Bağlarbaşı Spor Kulübü üyelerine, tüm çalışan personelimize,şu an ismi aklıma gelmeyen Bağlarbaşı Spor kulübünde tanıma fırsatı bulduğum tüm herkese çok teşekkür ederim. 
Görev aldığım süre boyunca tanımaktan çok memnun olduğum çok değerli tüm kulüp başkanlarına,yöneticilerine,spor adamlarına,amatör sporun emekçileri basın ve yayındaki abilerime,çok değerli meslektaşlarım olan antrenör ve beden eğitimi öğretmenlerine çok teşekkür ediyorum.
Galatasaray gibi çok büyük bir camiada antrenörlük hayatıma devam edeceğim için çok mutluyum ama bir o kadarda benim için yeri hep ayrı olacak Bağlarbaşı ailesinden ayrıldığım için üzüntülüyüm.
Saygılarımla..."

Yorumlar