Maltepe Belediyesi'nden Amatör Kulüplere 5 Bin Lira Nakdi Yardım.

Maltepe Belediyesi'nden Amatör Kulüplere 5 Bin Lira Nakdi Yardım.
Maltepe Belediye Başkanı Ali Kılıç Amatör spor kulüplerine 5 Bin'er TL nakdi yardım gerçekleştirildiğini söyledi.

Amatör spor kulüplerine 5 Bin TL nakdi yardım yapıldı:
Maltepe Belediye Başkanı Ali Kılıç’ın talimatı ile Maltepe ilçesindeki Amatör spor kulüplerinin banka hesaplarına  5.000 er tl nakdi yardım yapıldığı belirtildi.

Maltepe Amatör spor kulüpleri birliği Mask ve Gülsuyu spor kulübü başkanı  Behram Kaçar "Maltepe belediye başkanımız Ali Kılıç’ın Maltepe ilçesindeki  Amatör spor kulüplerine maddi ve manevi destekleri sürüyor.
Başkanımızın talimatı ile bugün Mask üyesi kulüplerimizin banka hesaplarına 5.000 er tl nakdi yardım yatırılmıştır. Maltepe Amatör spor kulüplerimize bu yardımların yapılmasını sağlayan   Belediye başkanımız Ali Kılıç ve ekibine teşekkür ediyoruz." dedi.

Haber / Foto : Kadir Küçükay

Yorumlar