Tamer Canbaz “Silivrispor'un başarısı, küçümsenecek bir başarı değil”

Tamer Canbaz “Silivrispor'un başarısı, küçümsenecek bir başarı değil”
İASKF Yönetim Kurulu Üyesi ve Güzelcespor Fahri Başkanı Tamer Canbaz Silivrispor’u TFF 2.Lige çıktığı için kutlayarak yarı final maçında elenen Çatalcaspor’a da önümüzdeki sezon için başarı dileklerini paylaştı.

Canbaz “Ben zaten maçtan bir akşam önce Silivrispor Kulüp Başkanı Ümit Kalko’yu aradım, çok arzulamama rağmen önceden  planlanmış programlarım olması nedeniyle maça gelemeyeceğimi ifade ettim. Kendisine başarılar diledim. Samimi davranışıma çok mutlu oldu. Gerçekten de çok büyük bir başarı. Bu başarı küçümsenecek bir başarı değil. Sadece sahada kazanılan bir başarı değil. Bu Silivrispor’un belediye başkanından malzemecisine kadar, seyircisinden en alt kategoride mücadele eden futbolcusuna kadar emek verilmiş bir başarı  olduğunu düşünüyorum. Gerçekten kulüp başkanı Sayın Ümit Kalko ve mevcut yönetimi Silivrispor’u güzel bir noktaya taşımışlardır. Bu birlikte olmanın, bir ekip olabilmenin, bir takım olabilmenin başarısıdır. Kendilerini tabi ki takdir ediyorum, tebrik ediyorum. 2.Ligde de aynı şekilde başarılarının devamını  diliyorum. Çatalcaspor’u da tebrik etmek lazım. Onlar da kesinlikle bu finali hak ettiler. Gönül isterdi ki Çatalca- Silivri finali olsun. Kısmet böyleymiş. Çatalca da önümüzdeki sezon aynı mücadeleyi, aynı heyecanı bizlere tekrar yaşatır diye düşünüyorum.” ifadesini kullandı.

Yorumlar