Kadir Akbulut Sessizliğini Bozdu.

Kadir Akbulut Sessizliğini Bozdu.
Akbulut “AYAĞA KALKMAMIZ LAZIM”
Çatalcaspor Teknik Direktörü Kadir Akbulut, Erbaa önünde Play Off yarı finalinde kaybedilen tur sonrası sessizliğini bozdu. Akbulut, rövanşta istedikleri gibi oynayamadıklarını, bazı oyuncuların beklentilerine yanıt veremediğini söyledi.


“FİNAL OYNAYACAĞIMIZI  DÜŞÜNÜYORDUM”
Akbulut “İkinci maçta istediğimiz gibi oynayamadık. İlk maçta skor lehimize olmasına rağmen tam oyunu tutturduğumuz dakikalarda sezon başından beri en çok güvendiğimiz kalecimizin bireysel hatasından geriye düştük. Sonra yaptığımız oyuncu değişiklikleriyle oyununu dengeledik. Ortada bir maç olmaya başladı. Ama işte son dakikalarda 118. dakikada yine gelen zincirleme bireysel hatalardan bir gol daha yedik ve elendik. Tabi ki çok şeyler bekliyorduk; en azından bir final oynayacağımızı düşünüyordum ama futbolda bunlar var. Biz yine mütevazi kadromuzla, mütevazi bütçelerle buraya kadar geldik üçüncü yılımızda. İnşallah önümüzdeki sene çok daha iyisini yaparız.” diye konuştu.
Takımda bazı oyuncuların beklentilerine yanıt veremediğine işaret eden Akbulut “Tabi ki genç oyuncularım vardı. Bazı beklediğimiz performansı alamadığımız oyuncular oldu. Deniz’i oynattım. Hiç istediğim gibi olmadı. Ümit beklediğimiz bir oyuncuydu. Hiç beklemediğim kadar kötü oynadı. Bu da bizi etkiledi.” şeklinde konuştu.

“ÇATALCASPOR’U 2.LİGE ÇIKARACAĞIZ”
Yeni sezon öncesi çabuk toparlanarak yaraları sarmak zorunda olduklarını ifade eden Akbulut “İnşallah yaraları hemen sarıp yeni sezonda ayağa kalkmamız gerekiyor. Ne yapıp, ne edip bu  Çatalcaspor’u 2.Lige çıkaracağız.” dedi.

“BENİM GÖNLÜM, BEDENİM ÇATALCASPOR’DA”
Yeni sezonda kalıp kalmayacağı yönündeki sorumuza da yanıt veren Akbulut “Başkanla ara sıra görüşüyoruz. Herhalde 3-4 güne kadar daha net bir şekilde görüşme yapacağız. Şartların ne olacağı belli olmaz ama benim gönlüm, bedenim Çatalcaspor’da. Orada daha güzel şeyler yapmak istiyorum ama yarın ne olacağımız belli  değil. Ben Çatalca’yla kendimi bütünleştirdim. Çatalca  da benimle bütünleşti. Bu işi yarım bırakmak istemiyorum.” şeklinde konuştu.

Yorumlar