Birlik'ten Söğütlüçeşme'ye Ziyaret

Birlik'ten Söğütlüçeşme'ye Ziyaret
Söğütlüçeşmespor Başkan Vekili Enver Birlik, Zaferspor önünde alınan galibiyet sonrası futbolculara ziyafet çekti. Maç sonrası futbolcuları terleri daha kurumadan yemeğe götüren Birlik, şampiyonluk için kesenin ağzını açtı.

Kulüp Başkanı Mevlüt Özdek ve yönetim kurulu üyelerinin de hazır bulunduğu yemeğe futbolcular da tam kadro halinde katıldı.
Yemek öncesi sorularımızı yanıtlandıran Birlik takımın bu sezon ortaya koyduğu futboldan fazlasıyla memnun olduğunu, sonuna kadar takımın yanında olacaklarını söyledi.
Birlik “Takımı hakikaten çok beğendim. Herkes elinden geleni yaptı. Takıma başarılarının devamını diliyorum. Rabbim inşallah tamamına erdirir ve hedefimize doğru muvaffak oluruz.” diye konuştu. Söğütlüçeşmespor Kulüp Başkanı Mevlüt Özdek de yemek öncesi bir açıklamada bulunarak zor bir maç olduğunu, galibiyet nedeniyle de çok mutlu olduğunu söyledi.

Özdek “Zor bir maç oldu. Çok mutluyum. Futbolcuları gözlerinden öpüyorum. Onlara her şey feda olsun. Lig bittiğinde bu oyuncu grubuyla birlikte mutlu sona ulaşacağımıza inanıyorum. Yönetim olarak da büyük özveri gösteriyoruz. Yönetimdeki kardeşlerime de desteklerinden dolayı teşekkür ediyorum. Şu ana kadar bir sıkıntı yaşamadan geldik.” ifadesini kullandı.

Yorumlar