Beykoz1908'de üç puanın morali



Klasman Grubu takımlarından Beykoz1908 takımında moraller yerine geldi.Pazar günü oynanan müsabakada üstün bir futbol sonrasında Bakırköyspor karşısında alınan üç puan takımın ve camianın moralini oldukça yükseltti.
Ara transfer döneminde birçok kaliteli oyuncuyu kadrolarına kattıklarının altını çizen tecrübeli teknik adam Mehmet Hasan Al Amatorun Dunyasi ekibine çarpıcı açıklamalarda bulundu:


Beykoz1908 takımına teknik direktör olduğumda işimizin hiçde kolay olmadığının farkındaydım.Böyle büyük ve köklü bir camianın her müsabakasını kazanmak isteyen taraftar topluluğuna sahip olduğunun da bilincindeydim.Kadromuza birçok kaliteli ismi kattık.Uyum sorununu mümkün olduğu kadar kısaltmak için yoğun çaba harcadık ve hala yaşıyoruz.Sporcularımın kalitesi ve karakteri bu sorunu çok daha kolay hale getirmemizi sağlıyor.İlk hafta şanssız bir müsabaka oynadık.Yarım pozisyondan bir gol yedik.İkincimüsabakamızda Irmakspor karşısında üstün olmamaıza rağmen sonucu üç puana tasdikleyemedik.Bu hafta sonu oynadığımız Bakırköyspor maçında taraftarımızın ve camiamızın çok istediği üç puanı sporcularımız hepimize hediye ettiler.Kendilerine teşekkür ediyorum.Taraftarımıza ayrıca bir parantez açmak istiyorum.Yıllardı bu futbolun içindeyim ve takımına bu kadar bağlı ve takımını destekleyen taraftar topluluğu görmedim.Onlara ayrı bir teşekkür etmek istiyorum.Onlara bir çift sözüm var.Sizler tribünlerde daha kalabalık ve daha gür sesle yanımızda olursanız bizler daha güçlü olarak sahada yer alacağız.Beykoz1908 takımı Bal Lig'ine yükselecektir bundan kimsenin şüphesi olmasın

Yorumlar