TAŞTEPE'DEN KARABÜK SPOR'A

TAŞTEPE'DEN KARABÜK SPOR'A
İstanbul Küçük Çekmece ilçesinin altyapılarda önemli başarılara imza atan kulüplerinden Halkalı Taştepe Spor, bir futbolcusunun daha profesyonel bir kulübe imza atmasının gururunu yaşıyor.

Halkalı Taştepespor'un 1998 doğumlu futbolcusu BATUHAN KURT Süper lig ekiplerimizden Karabük Spor ile 4,5 yıllığına profesyonel sözleşmeye imza attı. Taştepe Spor Kulübü Başkanı İsmail Meriçli "Çocuklarımızın profesyonel kulüpler ile yaptıkları bu profesyonel sözleşmeler bizimde gurur kaynağımızı oluyor. Allah yolunu açık etsin . Genç oyuncumuza yeni futbol yaşamında başarılar diliyoruz."dedi. 

Profesyonel olmanın heyecanını yaşayan genç oyuncu Batuhan Kurt "Tam on yıllık futbol hayatımda bugün profesyonelliğe bir adım attım. Kulübüm Karabükspor ile 4 buçuk yıllık profesyonel sözleşme imzaladım. Bu benim için büyük bir başlangıç adımı olacak inşallah. Bu serüven boyunca öncelikle benim yanımda olan babam ve annem daha sonra bende emeği olan bütün hocalarıma teşekkür ediyorum. Hepsinden Allah razı olsun. İnşallah onları tek tek onure ederim. Bu benim için büyük bir şans. Her şeyin farkındayım inşallah her şey bundan sonra daha iyi ve farklı olur. Allah utandırmasın inşallah." dedi 

Yorumlar