Kasapoğlu "Hedefimiz, Kağıthanespor'u layık olduğu yerlere taşımak."

Kasapoğlu "Hedefimiz, Kağıthanespor'u layık olduğu yerlere taşımak."
İstanbul 1. Amatör lig 4. grupta zorlu geçen sezonun ardından şampiyonluk ipini göğüsleyerek hedefine ulaşan Kağıthanespor'da şampiyonluk şarkıları söyleniyor.

Kağıthane Spor Kulübü Başkanı Sayın Halil İbrahim Kasapoğlu yeni bir yönetim olduklarının altını çizerken Kağıthane Spor'un üst liglerde yer alması gerektiğini ve hedeflerinin Kağıthanespor'u layık olduğu yerlere taşımak olduğunu söyledi. Kasapoğlu sözlerine şöyle devam etti.
"Uzun bir maratonun sonunda şampiyon olarak camiamızı sevince boğan oyuncularımıza teşekkür ediyorum. Buradan Belediye Başkanımız Sayın Fazlı Kılıç'a ayrıca teşekkür etmek istiyorum, sezon başından beri bize her türlü desteğini sağladı. Her zaman yanımızda oldu. 
Sezonun başında planlamamızı yaparken tüm hesaplarımızı şampiyonluk üzerine kurduk. Çalışmalarımızı ve takımımızı bu prensiple oluşturduk. Tabii yakalanan bu başarıda başta futbolcularımız olmak üzere, daha sonra teknik ekibimiz ve yönetimdeki arkadaşlarımızın çok emeği var. Buradan hepsine çok çok teşekkür ediyorum. Takımımızda yer alan futbolcularımıza baktığınızda zaten hepsi tek tek bu ligin üstünde oyuncular, hepsinden Allah razı olsun ellerinden geleni yaptılar, bize bu mutluluğu yaşattılar. 
Şimdi tabii bu şampiyonluğun keyfini çıkaracağız. Ama en yakın zamanda yönetim Kurulu arkadaşlarımızla bir araya gelerek önümüzdeki sezonun planlamasını yapacağız. Orada da hedefimiz Kağıthane Spor'umuzu daha üst liglere taşımak olacak." dedi.

Yorumlar