Ahmet Alkaya ikinci baharını yaşıyor



Süper Amatör Lig temsilcileirmizden Beykoz1908 takımının kaptanı Ahmet Alkaya bu sezon gösterdiği başarılı performans neticesinde taraflı tarafsız tüm sporseverlerin beğenisini kazandı.
Sezon başında mütevazi bir ekiple yola Çıkan sarı siyahlı takımın kaptanlığının teslim edildiği Ahmet Alkaya Zeki Aksu Başkan'ın bana güvenmesini çok özel bir davranış olarak kabul ettim.Bu takımda arkadaşlık ruhunu yakaladığımızda takım arkadaşlarımla birlikte muhteşem taraftarıda arkamıza aldığımızda başarının geleceğini biliyordum.Bu güne kadar tüm planlar istediğimiz gibi gitti.Başkanımız her türlü desteği ile arkamızda durdu.Takımın birbirine sağladığı uyum ve taraftarımız ile bütünleşmemiz işimizi oldukça kolaylaştırdı.Play Off müsabakalarına kalan birçok takım ve Bal Lig takımları dahil birçok takımın transfer teklifinde bulunduğu Ahmet Alkaya Amatorun Dunyasi ekibine çarpıcı açıklamalarda bulundu.


Beykoz1908 takımında daha yapacak çok işimiz var.Hedef Bal Ligi.Bu hedefe varmadan burdan ayrılma gibi bir düşncem olamaz.Başkanıma ve taraftarlarıma bu borcu takım halinde ödemeden hiçbir yere gitme lüksüm de şansım da olamaz.


Beykoz1908 takımının Play Off müsabakalarına kalmasında emeği geçen tüm arkadaşlarımıza hocalarımıza, başkanımıza ve en büyük pay sahibi taraftarmıza teşekkür ediyorum.Play Off müsabakalarına kalan diğer tüm takımlarının ilgililerine ve benim gibi takım kaptanı olan meslektaşlarıma da ayrıca bol şans ve başarılar diliyorum.

Yorumlar