Yeşil Sahaların İhtiyar Delikanlısı

Balat Yeşilova’nın ihtiyar delikanlı kalecisi
İstanbul 1.Amatör Lig takımlarından Balat Yeşilova spor’un 44 yaşındaki ihtiyar delikanlı kalecisi Mevlüt Uğurdoğan ilerlemiş yaşına rağmen gençlere taş çıkartıyor.

Geçtiğimiz hafta sonu grubunun güçlü takımlarından olan Sultanmuratspor’a karşı teknik direktörün şans vermesi üzerine karşılaşma boyunca sahadaki arkadaşlarını uyarması zamanında toplara çıkması ve kurtarışları ile Sultanmuratspor karşında takımının galibiyetinde büyük pay sahibi oldu.

Tercümeli kaleci Mevlüt Uğurdoğan yaptığı açıklamada Okmeydanı spor’da fazla forma şans bulamadım Okmeydanı kırgın falan değilim. Bazı sebeplerden dolayı ayrılmak zorunda kaldım. Semtimin takımı olan Balat Yeşilova spor takımına geldim.
Hocalarıma ve genç kardeşlerime yardımcı olmak amacıyla bulunmaktayım bu hafta as kalecimiz olan Yavuz kardeşimin isi sebebiyle gelememesi üzerine Sultanmuratspor karşında hocam bana görev vererek,"Mevlüt sana güveniyorum bugün sana görev vereceğim." dedi. Bende hocam sen ne dersen o dedim ve
Sultanmurat spora karşı kaleyi korudum ve çokta iyi maç çıkardığıma inanıyorum ve bana güvenen hocamı mahçup etmediğim içinde mutluyum Kendime ve takımı arkadaşlarıma güveniyorum bu sene sürekli şampiyonluk yarısının içinde olacağımızı düşünüyorum. En az gurubumuzdaki takımlar kadar
iddialıyız." dedi.

Mevlüt Uğurdoğanın oynadığı takımlar, Bozkurtspor, Cihangirspor, Kanaryaspor, Altınayspor, Kemahspor, Neslişahspor, Y.S.Selimspor, Mimarsinanspor, Eyüp Çırçır İmarspor,Okmaydanı Fetihspor ve Balat Yeşilovaspor takımlarında 30 yıldır başarı ile kalecik yaptı.

Yorumlar