Yeni Ufukspor Kulüp Başkanı Nusret Öksüz “BU İŞİN PEŞİNİ BIRAKMAYACAĞIZ”

Yeni Ufukspor Kulüp Başkanı Nusret Öksüz “BU İŞİN PEŞİNİ BIRAKMAYACAĞIZ”
K.Çekmece Yeni Ufukspor Kulüp Başkanı Nusret Öksüz genel kurulun ardından ilk açıklamalarını yaptı.

Öksüz “Bu  can bu bedende kaldığı sürece Ufukspor’da kim görevde olursa olsun desteğim yüzde 100 olacaktır.” dedi. 50 yıldan beri camianın içinde yer aldığını ifade eden Öksüz “Benim Ufukspor’daki serüvenim 50 yıllık. Arada sırada bıraksam da benim gözüm yine hep üstündedir. Hep  devam etmişimdir. Bugün de aynı şeyleri söylüyorum. Bu can  bu bedende kaldığı sürece yönetim kim olursa olsun desteğim yüzde 100 olacaktır. Ufukspor’un bütçesi iki sene içinde 200 Bin Liralara çıkaracağım arkadaşlarımla birlikte. Bu bütçe sağlandıktan sonra bunu daha da arttırmak, geliştirmek hep beraber arkadaşlarla birlikte boynumuzun borcu. Ufukspor olarak profesyonel ligleri asla düşünmüyoruz. İlk hedefimiz altyapılarımızı geliştirebilmek. Saha bulabilirsek altyapıda bütün yaş gruplarını oluşturacağım U 13’ten A takıma kadar bütün kademeler olacak. Ufukspor transfere dayalı bir yaşam biçimi seçmeyecek. Altyapı kaynaklarıyla bu işi sürüklemeye çalışacak.” dedi.

K.Çekmece’de sporun gelişmesinin önündeki en büyük engellerden birinin de nüfus oranına göre 1/ 5000’lik planları çıkarmayan siyasi partilerin ve belediyenin olduğunu ileri süren Öksüz “Nüfus oranına göre 1/5000’likleri çıkarmayan siyasi partiler, belediyeler gençliğe en büyük hançeri vurmaktadır. Bir haftada 3  saat çalışmayla bu altyapıları hiçbir şekilde bir seviyeye getiremeyiz. A takım seviyesinde de başarılı olmamız söz konusu değildir. Yeterli değil tesisler. Bunu yetkili belediye başkanımıza ve diğerlerine söylediğim zaman toplantılarda bizim Çekmece’nin İstanbul’un en iyisi olduğunu iddia ediyorlar. Ben göremiyorum. Böyle bir tesis yok.” diye konuştu.

İstanbul Amatör Spor Kulüpleri Federasyonu teşkilatının spor kulüplerine karşı taraflı davranışlar içine girdiğini, verilen kararların yayınlanan kitapçıklara ve kurallara göre alınmadığını ileri süren Öksüz “Bu arada Amatör Spor Kulüpleri Federasyonu teşkilatımız kulüplerimize taraflı davranış içinde karalar veriyor. Yasa belli. Geçen sene bastıkları kitapçıkları okuyoruz. her şey açık, seçik yazıldığı halde tersini uygulayabiliyorlar. Bir takımımız açıklama yapıyor ‘Takımlar sahaya gelmiş. Aralarında anlaşmışlar. Hava  sıcakmış. Sahaya çıkmışlar. Kardeş kardeş dağılmışlar. Bu maçın triyosunu merak ediyorum. Nasıl böyle bir şeye müsaade ediyor. Dünya literatüründe böyle bir şey yok. Ufukspor bir üst kümeye çıkmayı hak etti mi; bana soruyorsanız Ufuk olarak ben hiç hiç hak etmedik diyorum. Ama yasa gereği bize gelmiş sıra. Üçüncü takım biziz. İkinci sıradaki rakibimizin 3 tane hükmen mağlubiyeti var; 2 bile değil. Açık ve net gözüküyor kurallarda her şey. Sonuna kadar hakkımız olan kararın çıkmasını, bizden sonra da çıkacak kararın örnek olması için sonuna kadar arkasında duracağız. Mahkemeye veriyoruz. Hakem triyosunun hatası varsa hakem triyosunu da veriyorum. Amatör Spor Kulüpleri Federasyonu hata yapmışsa onu da veriyorum. Hata neredeyse hak yerini bulacak. Sonuna kadar takipçisi olacağım. Bu olayın ortaya çıkartılmasını istiyorum. Bu işin peşini bırakmayacağız.” ifadesini kullandı.

Yorumlar