Samsun Kadıköyspor Destan Yazdı.

Samsun Kadıköyspor Destan Yazdı.
Samsun Kadıköyspor, bu sezon elde ettiği başarılar ile Türk futbol tarihinde destan yazdı. Türkiye Şampiyonalarına 5 kategoride katılan Kırmızı-Beyazlılar bir şampiyonluk, iki ikincilik, bir üçüncülük ve bir de dördüncülük elde ederek kırılması güç bir rekora imza attı.


BAŞARIDAN BAŞARIYA KOŞTULAR
Samsun’un köklü amatör takımlarından Kadıköyspor, bu sezon tarihin altın sayfalarında yerini aldı. Kırmızı-Beyazlılar, Türkiye Şampiyonaları’na 5 kategoride gitti. Başarıdan başarıya koşan Kırmızı-Beyazlı kulüpte en son finallerine giden U16 takımı Türkiye Şampiyonluğu kupasıyla geriye döndü. Şampiyonluk Samsun’un gurur kaynadığı olurken, başarının da taçlandırılmasını sağladı. Temsilcimizin U14 takımı Türkiye dördüncüsü, U15 takımı Türkiye ikincisi, U17 takımı Türkiye ikincisi ve U19 takımı da Türkiye üçüncülüğü kupalarını kaldırmıştı.

KIRILMASI GÜÇ BİR REKOR
Türk futbol tarihinde şu ana kadar böyle bir başarı bulunmazken, Kadıköyspor kırılması güç bir rekora da imzasını attı. Kadıköyspor’un bu başarı Samsun spor kamuoyu tarafından sevinçle karşılandı. Samsun ASKF Başkanı Şener Aydın, “Samsun'umuzu en iyi şekilde temsil eden ve bizlere bu gururu yaşatan Kadıköyspor Başkanı başta olmak üzere, yönetim kurulu üyeleri, teknik ekip ve oyuncuları canı gönülden kutluyorum. Başarılarının artarak devam etmesini temenni ediyorum” ifadelerini kullandı.


‘BAŞARILARINI TAÇLANDIRDILAR’
Kadıköyspor’un düzgün bir kulüp yapısında hareket etmesinin karşılığını aldığını belirten TFF Samsun Bölge Müdürü İbrahim Güven, “Elde edilen başarıyı birkaç yıldır sürekli tekrar eden bir başarının, bu yıl tamamen taçlandırılması olarak görüyorum. Bu yaş gruplarında 5 kategoride Türkiye finallerine kalıp en sonunda ise şampiyonluk ile sonuçlandırılması, hem Kadıköyspor hem Samsun futbolu hem de bölgemiz anlamında çok önem arz ettiğini düşünüyorum. Kadıköyspor gibi kulüplerimiz artması gerçek temennimdir. Bu başarıda emek veren başta Kadıköyspor kulüp başkanı olmak üzere yönetim kurulu, teknik kadroya ve tüm futbolcu kardeşlerimi kutluyorum, tebrik ediyorum” dedi.

ÖZBULUT TEBRİK ETTİ
Samsun için elde edilen başarının gurur kaynağı olduğunu ifade eden TFF Samsun İl Temsilcisi Hasan Özbulut ise, “Tarih Kadıköyspor’u, Türkiye Şampiyonu olarak yazdı. Samsunlu olarak Kadıköyspor’un teknik kadrosunu, oyuncularını, yönetim kurulu ve emeği geçen kim varsa elde edilen büyük başarıdan dolayı tebrik ediyorum. Futbol şehri olan Samsunumuzda Kadıköyspor gibi kulüplerin daha fazla sayıda olması çocuklarımızın gelişimi için çok önemli. Kadıköyspor’un, bundan sonraki sezonlarda başarılarının artarak devam etmesini diliyorum” ifadelerini kullandı.

‘SAMSUN’U ONURE ETTİLER’
Kırmızı-Beyazlı takımın Samsun şehrini onure ettiğini ifade eden TÜFAD Samsun Şube Başkanı Hakkı Bayrak da, “Başta kulüp başkanı, yönetim kurulu, teknik heyet ve futbolcuları bu güzel mutluluğu bizlere yaşattıkları için tebrik ediyorum. Bu şampiyonluk o kadar kolay olmadı. İstikrarın karşılığını aldılar. Düzgün yönetilmenin, antrenör ve oyuncu seçimlerinde tercihlerini iyi kullanmanın soncunu şampiyonluğu getirdi. Samsunumuza ve Kadıköy camiasına hayırlı olmasını ve başarıların devamını diliyorum” şeklinde konuştu.

Mustafa ATASEVEN

Yorumlar