BÜYÜK ÜMİTLERSPOR’DA 6 PUAN SİLİNMENİN ŞOKU YAŞANIYOR .

BÜYÜK ÜMİTLERSPOR’DA 6 PUAN SİLİNMENİN ŞOKU YAŞANIYOR .
İstanbul 2. Amatör kümede 39 puan toplayarak ligi 2. Sırada bitiren Gaziosmanpaşa takımlarından Büyük Ümitlerspor'da İstanbul Amatör Spor kulüpleri tertip komitesinden gelen 6 puan silmenin şoku yaşanıyor .

Büyük Ümitler Spor Kulübü’nün hocası Hüseyin Usta, son yaşanan olaylar ile ilgili açıklamalarda bulundu.
Grubumta şampiyon olan Abidiye Huriyet Kulüp yöneticilerini şampiyonluklarını kutlayan Usta şöyle konuştu.
“Sözleşme yaptığım semtimin güzide kulübü Büyük Ümitler ile 2. Amatörde Mücadelesini Verdiği Ligde 2.Devre Göreve Geldim. Her Zaman Olduğu Gibi Semtimde Bulunan Amatör Kulüplerine Resmi Hoca Olarak Özverimi,Maddiyatı ön Plandaa Tutmadan, Bu Kulübe yardımcı olmaya çalıştım.Benim başında olmadığım ilk yarı maçlarında kulübün usulsüz sporcu oynatıldığı iddiasında bulunan gruptaki rakip takımların itirazı sonucu 3puanımızın silinecek olmasını 2 hafta sonra öğrendim. Benden önce kulübün resmi hocası olmadığından kulüpteki işleyişe bu tip acemice işlere bulaşan arkadaşlar beni derinden üzmüştür. 
Benimle ilgisi olmayan sportmenliğe yakışmayan böyle işleyişlere çanak tutan tüm kulüp yöneticilerin sahip çıkması müsaade edilmemesine özen göstermesi en büyük dileğimdir.
Bizler gerçek hocalar olarak bu tip olaylara tepkimizi koyup görev yaptığımız kulüplerde temiz sayfalar açmişızdır
Biz diplomalı hocalar olarak günümüzde hocayım diye geçinen arkadaşlarla. Karıştırılmamalıyız .
Ekolarınızın tatmini için yok etme çabasında bulunmayın. Şimdi hak edilmiş alın teri ile kazanan sporcularımın puan silme derdine düşen rakibımız Şehremini yöneticilerine soruyorum. Sizi kendi sahanızda 3-2 skorla yendik mi ? Benim görev sürecimde. Sizde bize amatörde başarı dilediniz mi, neden ?
Emek hırsızlığı yapıp ceza kurallarına başvuruyorsunuz. Bizim kulübümüz yaptığı usulsüzlükten Ceza Kurulu cezamızı onadılar. 3 puanımız silindi. Şehremini ve Bağlarbaşı kulübleri hak ettiğimiz puanları ise erketede yatıp ısıtıp ısıtıp gündeme taşıyorlar. Ben inanıyorumki Böyle asılsız sonradan yapılan itirazları Ceza Kurulları yetkilileri dikkate almayacaklar . Bidiğim kadarıyla geriye dönük cezanın cezası olmaz.
Kulüp olarak Cezamızdan sonraki maçlar tek tek kadro olarak sunmaya hazırız Kulübümüz bu konular hakkında gerekli savunma girişimini yapacaktır “ 
Haber:Erol Eftekin

Yorumlar