BÜYÜK ÜMİTLERSPOR “ŞAMPİYONLUĞUMUZA GÖLGE DÜŞÜRÜLMEK İSTENİYOR “

BÜYÜK ÜMİTLERSPOR “ŞAMPİYONLUĞUMUZA GÖLGE DÜŞÜRÜLMEK İSTENİYOR “
İstanbul 2. Amatör Lig 12. grupta ligi 2. sırada tamamlayarak 1. Amatör lige yükselme başarısı gösteren Gaziosmanpaşa kulüplerinden Büyük Ümitler Spor, İstanbul TFF İl temsilciliğine bağlı tertip komitesinden gelen puan silme kararı ile büyük şok yaşadı. 

Genellikle Makedonya göçmenlerinden oluşan sarı siyahlı ekipte Başkan Erdoğan Çetin, yöneticiler Ayhan Çetin, Çetin Beyazoğlu, ve Teknik Direktör Hüseyin Usta düzenledikleri, basın toplantısında yaşanan gelişmeleri açıkladılar.
Başkan Erdoğan Çelik "40. yılımızda daha iyi başarılara koşmak için şampiyonluk adayı idik. Ama bir takım sorunlar ile karşılaştık. Futbol Federasyonu ilk başvurumuzda sene başında bize çok yardımcı oldular. Belediye yetkilileri gerekli yardımı ve ilgiyi gösterdi. Federasyonda çok iyi karşılandık. Bize gerekli yardımlarda bulundular. Fakat daha sonra 40. yılımızda şampiyonluğa koşarken bir takım engeller ile karşılaştık.  Önce esame listesinde yapılan bir takım hatalar yüzünden 3 puanımız silindi. Akabinde aradan 4 hafta geçtikten sonra o maçtan önceki bir Gelişim maçını bahane ederek resim çekerek Pazartesi günü yapılan şikayetin sonucunu Salı günü sonuçlanması ile 6 puanımızın silinmesine neden oldu. Buda bizi 40. yılda bizi şampiyonluktan etme çabaları içinde olan bir takım arkadaşları memnun etti.  Bizde Federasyon İstanbul'un almış olduğu bu karara karşı çıkıp, TFF Ankara'ya bir yazı yazarak itiraz hakkımızı kullanıyoruz. Burada yapılan bir atakım yalnışlar olduğuna inanıyoruz. İnanıyorum ki Federasyon nasılsa bize başında yardımcı olduysa, emeği geçen tüm arkadaşlara teşekkür ediyorum. Sanıyorum bize bu konuda da yardımcı olacaklar, Gerekli işlemlerin lehimize sonuçlanacağına inanıyorum." dedi.

Yönetici Ayhan Çetin "Öncelikle futbolcu kardeşlerimden özür dileyerek başlamak istiyorum. Onların alın terleri dökerek kazandıkları 3 puanı benim esame listesinde yaptığım bir hata yüzünden kaybettikleri için çok üzgünüm. Bizi daha önce bu konu ile ilgili savunma yapmak için çağırdılar. Orada söylediklerimizin arkasındayız. Ancak daha sonra eski maçlara yönelik tekrardan bir 6 puan silme bizim için normal karşılanacak bir şey değil. Federasyon yetkililerinin bu konuda doğru karar vereceklerine inanıyorum." dedi 

Teknik Direktör Hüseyin Usta "Ben kulübe ikinci yarının başında geldim. Bu yaşananlar ilk arıda yaşanmış şeyler. Ancak keşke olmasaydı. Amatör camiada bu tür davranışlar bir çok kulüp içinde görülüyor. Bu sebeple doğru teknik ekiple çalışmak kulüplerinde önlerinde yolun açılmasını sağlıyor. TFF'ye yapılan bu itirazın olumlu bir şekilde dönüşeceğine inanıyorum." dedi

Yorumlar