DAVUTPAŞA 1926'DA AYDOS DÖNEMİ BAŞLADI.

DAVUTPAŞA 1926'DA AYDOS DÖNEMİ BAŞLADI.
Süper Amatör Küme ekiplerinden  Davutpaşa 1926 bugün yapılan genel kurulla yeni yönetimini seçti.
Davutpaşa 1926 Spor Kulübü'nde son 4 yıla damgasını vuran İskender Keleş dönemi bugün resmen son buldu. Bunun bir görev devri olduğunu söyleyen İskender Keleş, "Daha önce de açıkladığım gibi, ben devrimi tamamladım. Artık yeni arkadaşların yolunu açmak lazım. Tabii biz buradan gitmiyoruz. Yeni yönetim Kurulu'nda bende varım. Sonuna kadar arkadaşlarımızın yanında yer alarak çalışacağız." dedi.


Seçime tek liste ile giren Ertuğrul Aydos 16 asil, 6 yedek isimden oluşan 22 kişilik yönetimiyle resmen göreve başladı. Eski kulüp başkanı İskender Keleş de yeni yönetimde yer aldı. Kulüp binasında yapılan genel kurulda ayrıca tüzük değişikliğine gidilerek kulübün adı Davutpaşaspor yerine Davutpaşa 1926 oldu. Güzel bir havada geçen genel kurulda işleri nedeniyle şehir dışında olan Ertuğrul Aydos seçime gelemedi.


Genel kurul üyelerinin de büyük ilgi gösterdiği seçim sonrasında Davutpaşa 1926’nın yeni yönetimi şu şekilde oluştu: Ertuğrul Aydos, İskender Keleş, Uğur Ün, Numan Atay, Hüseyin Ahmedin, Abdülkadir Sak, Hüsnü Terek, Bediz Baysal, Can Özyedierler, Atilla Demir, Davut Kılıç, İbrahim Özen, Salih Danacı, Ertan Çokşen, Derviş Ay (Yönetim Kurulu Asil). Zülfü Becerikli, Faruk Alicikoğlu, Nadir Özomay, Veli Öztürk, Rafet Uysal, Vedat Arda (Yönetim Kurulu Yedek). Muhittin Güven, Necati Savuran, Turgay Özcan (Denetim Kurulu Asil). Aydın Çetinkaya, Özcan Güngör, Ali Filler (Denetim Kurulu Yedek).
Bu arada yönetim kurulunun önümüzdeki hafta ortasında toplanarak görev dağılımı gerçekleştireceği, bu toplantıda da seçime tek liste ile giren Ertuğrul Aydos’un  resmen başkanlığa getirileceği ifade edildi.

Yorumlar