Türk Metal Kırıkkalespor Kulüp Başkanı Metin Karakuş"Şampiyonlukta herkesin katkısı var."


Şampiyonlukta herkesin katkısı var
Türk Metal Kırıkkalespor Kulüp Başkanı Metin Karakuş, şampiyonluk sonrası yönetim içerisinde çıkan bazı dedikodular hakkında açıklamalarda bulundu. Bu şampiyonluğun kişisel değil, herkesin başarısı olduğunu söyleyen Karakuş, “Kırıkkalespor’a destek veren vermeyen herkese teşekkür ederim” dedi.


HER ZAMAN YANIMIZDA OLDULAR

Türk Metal Kırıkkalespor Kulüp Başkanı Metin Karakuş, basın mensuplarıyla bir araya gelerek yönetim içerisinde çıkan dedikodulara açıklık getirdi. Karakuş, Türk Metal Kırıkkalespor 2015-2016 yılında profesyonel lige çıktığını belirterek, takımın profesyonel lige çıkmasında tüm şehrin katkısı olduğunu dile getirdi.  Karakuş yaptığı açıklamada , “Maalesef Pazar günü şampiyon olduktan sonra akabinde pazartesi günü gelişen olaylar itibariyle sevinç yaşamamız gerekirken bugün basın toplantısı yapma zorunluluğu hissettik. Herkesin merak ettiği Kırıkkale’nin binlerce taraftarı Türkiye’nin her tarafından bu olayların neden geliştiğini ve nasıl çözüleceği noktasında bizlere sorular sormaya başladılar. Bende bu işi basın mensuplarımız aracılığıyla sonlandırmak istedim. Bu dedikodu ve lafların ortadan kalması açısından böyle bir toplantı yapma zorunluluğu hissettim. Öncelikle takımımız 2015-2016 yılında profesyonel lige yükselmiştir. Burada 7’den 70’e şehirde yaşayan herkesin kendi ölçülerinde katkısı olmuştur. Ben tüm Kırıkkaleli hemşerilerimize teşekkür ediyorum. Ayrıca bize başladığımız günden bu yana kadar hiç bir zaman yardımını esirgemeyen; en son Türk Metal Sendikası Genel Başkanı Sayın Pervul Kavlak’a, Kırıkkale Belediye Başkanı Sayın Mehmet Saygılı’ya Sayın Kırıkkale Milletvekillerine, yine Kırıkkale Valimize, ilçe belediye başkanlarımıza başta Ahmet Sungur olmak üzere… Bize bire çok katkı sağladılar, gayret gösterdiler.  Tabi ki basın mensuplarımıza da ayrı teşekkür ediyorum, her zaman yanımızda oldular.”



ŞAMPİYONLUĞUNA GÖLGE DÜŞÜRÜLMEYE ÇALIŞILIYOR

Karakuş, “Bu başarı; 3 yıllık serüvenin sonunda Kırıkkalespor’un profesyonel lige çıkmasını sağladı. Burada bu işlerin hepsi kişisel bazda yapılmadı. Herkesin karınca kararınca bu işe katkısı oldu. Taraftar taraftarlığını yaparak, kulüpte çalışan personel işlerini yaparak, basın mensubu arkadaşlarımızı bizleri her gün sıcak tutarak, değerli büyüklerimiz ekonomik ve sosyal katkı sağlayarak bu başarı benimle birlikte bütün Kırıkkale’nin, bürokrasinin ve diğer arkadaşlarımındır. Bu işi tek başıma ben yapmadım. Ben hiçbir zaman benlik mücadelesi içinde olmadım. Hayatım boyunca da hep dik durdum, hiç kimseyi satmadım. Bugün gelinen noktada öyle kirli oyunlar oynanıyor ki; maalesef birilerini satmamız, yarı yolda bırakmamız istenir gibi çeşitli spekülasyonlar yapılarak Kırıkkalespor’un şampiyonluğuna gölge düşürülmeye çalışılıyor.”



BİZDE DİLİMİZ DÖNDÜĞÜNCE ANLATIRIZ.
Öcal’ın açıklamasını basından öğrendiğini söyleyen Karakuş, “Pazar günü maçın dönüşünde Sayın Türk Metal Şube Başkanı Mürsel Öcal’ın açıklamasını basından öğrendim. Kendisini de aramadım, belli ki bir şeylere kızmış. Kendine göre haklı sebepleri var. Ama hiç kimse Türk Metal Sendikası ve Sayın Pervul Kavlak Kırıkkale’de ve Türkiye’de bir değerdir. Sayın Öcal’ın söyledikleri benim kanaatime göre kendini bağlamaktadır. Ben başında bulunduğum Türk Metal Kırıkkalespor’un ve aynı zamanda bize sonsuz destekler sağlayan Sayın Pervul Kavlak’ın bu tür demagojilere çekilmesini hiçbir zaman istemem, elimden geldiğince de bunlara karşı çıkarım. Sayın Öcal ile birlikte biz 2 yılı aşkındır birlikte görev yapıyoruz. Acı tatlı günlerimiz oldu, birlikte mücadele ettik. Takımıza ciddi anlamda katkıları olan benimde sevdiğim bir dostum. Kızdığı şeyleri keşke basın toplantısından önce benimle paylaşsaydı, hiç bu işler bu noktaya gelmez, hiç kimse de bu işi tartışılır noktaya getirmezdi. Tabi ben maksadını bilmiyorum; siz basın mensupları görüştünüz. Ben bu konuyla ilgili Pervul Kavlak ile konuşmadım. Çünkü bu tür kısır döngüler Kırıkkale’ye ve Kırıkkalespor’a zarar vermektedir. Sayın Genel Başkan konuyla ilgili değerlendirmelerini yapar, bizi çağırır da sebebini sorarsa bizde dilimiz döndüğünce anlatırız.” Şeklinde konuştu



KİRLETMESİNE İZİN VERMEYECEĞİZ

Karakuş ,”Dolayısıyla bu konunun bugün itibariyle herkes şahsi hesaplaşmasını, kişilerle olan husumetlerini ne Türk Metal’i nede Türk Metal Kırıkkalespor’u karıştırarak yapmasınlar. Herkesin kendi ölçüleri içerisinde yapabileceklerini, onların anlattıkları şahıslar çarşıda esnaf, diğer tarafın anlattığı insanlarda her dakika birbirini bulabilecek, her dakika sorunlarını paylaşabilecek noktadadırlar. Hiç kimse Kırıkkalespor üzerinden ve Türk Metal üzerinden prim yapmaya çalışmasın. Bu ben dahi olsam buna sayın kamuoyu ve Kırıkkale halkı izin vermez. Burası Metin Karakuş’un ve babasının yeri değil. Burası Kırıkkale halkının ve Türkiye’de yaşayan tüm Kırıkkale halkının öz değeridir. Kimsenin şahsi menfaatler uğruna bunu kirletmesine izin vermeyeceğiz.”



İKİNCİ LİGE ÇIKACAĞIMIZI GARANTİ EDERİZ

Karkuş yaptığı açıklamada şu ifadelere yer verdi, “Tabi ki çeşitli arayış içerisine girebilirler. 3 yıl önceki kulüple bugünkü kulüp arasında dağlar kadar fark var.  Bugün profesyonel ligde sıfır borçlu bir spor kulübümüz var. Ben pazartesinden itibaren farklı bir çalışma beklerken maalesef kısır bir döngü içerisine girdik. Çünkü sezon kısa, yeni kurulan bir kulüp, profesyonel bir ligdeyiz. Sigorta priminden, saha hakimiyetine, futbolcuların teminine, oynayacakları mevkilere kadar çok uzun ve zahmetli bir süreç var. Burası artık profesyonel bire kulüp ve profesyonelce yönetilmesi gerektiğine inanıyorum. Biz ekonomik şartlar nedeniyle bazı şeyleri yerine getiremedik, yapamadık. Ama bundan sonra bu kulübün sıfır noktadan başarılı bir trend izleyip TFF ve diğer kurumların katkısıyla şehre büyük kazanımlar sağlayacağına inanıyoruz. Artık bizlerde ciddi anlamda tecrübeler edindik, ciddi oranda da bu işlerle alakalı bilgilerimiz oluştu. İnşallah tesisleşme ve diğer kulvarlarda daha iyi noktaya geleceğiz. Yine iddialı konuşuyorum Allah izin verirse biz devam edersek, gelecek sene büyük bir ihtimalle ikinci lige çıkacağımızı garanti ederiz. Yine Genel Başkanımız Pervul Kavlak’ın katkılarının olması şartıyla” dedi.

Yorumlar