7 antrenör eğitimi daha tamamlandı



Türkiye Futbol Federasyonu Futbol Gelişim Direktörlüğü tarafından düzenlenen antrenör eğitimleri devam ediyor.
4-16 Ocak tarihleri arasında Antalya'da UEFA A Lisans 2.Aşama Kursu yapıldı. 23 kursiyerin katıldığı kursta TFF  Antrenör Eğitmenleri Tuna Güneysu ve Ramazan Torunoğlu ile birlikte Yrd. Doç. Dr. Coşkun Küçüktepe, Dr. Anıl Işık, İbrahim Eke, Dr. Erden Or, Serbülent Şengün ve  Sertan Kırağası eğitim verdi.


4-15 Ocak tarihleri arasında yine Antalya'da UEFA B Lisans 2 .Aşama Kursu düzenlendi. 24 kursiyerin katıldığı kursta TFF Antrenör Eğitmenleri Osman Öngen  ile Mustafa Özer'in yanı sıra Yrd. Doç. Dr. Coşkun Küçüktepe, Gülhan Gündüz Şişman, Begüm Üresin, Serbülent Şengün ve Sertan Kırağası eğitmen olarak yer aldı.



11-15 Ocak tarihleri arasında Antalya'da TFF A (Profesyonel) Kaleci Kursu yapıldı. TFF Milli Takımlar Kaleci Departmanı Sorumlusu Alper Boğuşlu, Gülhan Gündüz Şişman , Ebru Omurcalı , Kemal İslamoğlu  ve Türker Bıyıklı'nın eğitmenlik görevini üstlendiği kursa 16 antrenör katıldı. 4-8 Ocak tarihleri arasında TFF'nin Riva'daki Hasan Doğan Milli Takımlar Kamp ve Eğitim Tesisleri'nde TFF B (Amatör) Kaleci Antrenörü Kursu gerçekleştirildi. 16 kursiyerin yer aldığı eğitimde TFF Milli Takımlar Kaleci Departmanı Sorumlusu Alper Boğuşlu ile  Gülhan Gündüz Şişman, Ebru Omurcalı, Kemal İslamoğlu ve Türker Bıyıklı eğitim verdi.



10-13 Ocak tarihleri arasında Hasan Doğan Milli Takımlar Kamp ve Eğitim Tesisleri'nde Oyuncu ve Maç İzleme Antrenörlüğü Sertifika Programı yapıldı. Milli Takımlar Maç ve Performans Analizi Departmanı Sorumlusu Dr. Metin Çakıroğlu, Amisco&Prozone firmasından Jamie Dos Anjos  ve Niklas Wassermann, Aston Villa Kulübü'nden David Swanick, CIES firmasından Loic Ravenel , Sportif Direktör Damien Comolli ve OPTA'dan Emir Özerdem'in eğitim verdiği programda 43 kişi eğitim aldı.
4-14 Ocak tarihleri arasında Ordu'da TFF Grassroots C Kursu düzenlendi. Aykut Canik ve M.Nedim Karadeniz'in eğitim verdiği kursa  30 kişi katıldı. 15 -16 Ocak tarihlerinde İzmir'de, Özer Yurteri ve Yusuf Tepekule'nin eğitmenliğinde Gönüllü  Liderlik Kursu gerçekleştirildi. Eğitime 15 kişi katıldı.

Yorumlar