TÜFAD İstanbul'un Yerel Basın'a bakış açısı



TÜFAD İstanbul Antrenörlerimizi bir çatı altında toplama,onların sorunlarına en kalıcı çözümler bulma  ve sağlıklı bir şekilde çalışma olanakları sunma adına kurulmuştur.
Bu güne kadar da bir çok başkan bu görevi layıkıyla yerine getirme anlamında üyelerin istekleri doğrultusunda TÜFAD İstanbul Başkanlığı yapmıştır.O başkan iyi çalıştı,bu başkan kötü çalıştı gibi dedikodu üretilen polemik mevzuatlara asla değinmeyeceğiz.Bizim Amatorun Dunyasi ekibi olarak böyle bir yazıyı yazma ihtiyacını neden hissettiğimizi sizlerle paylaşmak istiyoruz.Amatorun Dunyasi ekibi yerel basında maddi hiçbir geliri olmadan çalışan toplam dört kişinin katkılarıyla yürümekte.Doksan dakikasını seyretmediğimiz hiçbir maçın yorumunu yapnıyoruz.Şahitlik etmediğimiz ve bilgisine garantili erişmediğimiz hiçbir haberi sitemizde yayınlamıyoruz.Gücümüz yettiğince birçok müsabakaya iştirak ederek sporseverleri bilgilendirmeye çalışıyoruz.Yaptığımız çalışmalardan memnun kalan ve araştırmalarında www.amatorundunyasi.com sitesinin spora ve sporseverlere,TÜFAD İstanbul'a katkı sağladığını düşünen TÜFAD İstanbul Başkanı Rıza Çavuşoğlu'nun takdiri ile sitemiz TÜFAD İstanbul sitesinde yer alan yararlı linkler listesine konulmuştur.Biz de ekip olarak bu durum karşısında son derece onur duymuş ve Rıza Çavuşoğlu Başkanlığında TÜFAD İstanbul'a teşekkür yazısını yazmıştık.Bizler ekip olarak o ünvana layık görüldüğümüzde nasıl çalışıyorsak gene aynı şekilde çalışıyoruz.Fakat bizim o TÜFAD İstanbul sitesinde onurlandıran linkimizin kaldırıldığını duyduğumuzda şok olduk.Konu hakkında Rıza Çavuşoğlu ile görüştük ve kendisi bize telefonda görüşmek olmaz buyrun misafirimiz olun konuşalım dedi.Beşiktaş'ta bulunan işyerine ben şahsım Erol Özbek olarak gittim.tam 65 dakika kendisini bekledim.İş yoğunluğundan dolayı bir türlü fırsat bulamadı görüşemedik.Tüm görüşmelerini yaptığı kişiler ofisini terkedince,başbaşa kaldığımızda Başkanım herhalde biz görüşemeyeceğiz benim dediğimde olur Hocam dedi ve ayrıldım.Oysaki bizim orda yapacağımız görüşme için ben haftalardır kendisini beklediğimi biliyordu.Benim kendisinden tek istediğim bizim linkimiz neden kaldırıldı sorusunun cevabını almak.En fazla bir dakikasını alırdı.Ertesi günü telefonla aradığım da bana bir gün önce 65 dakika bekletip veremediği cevabı 15 saniyede verdi.TÜFAD İstanbul haberlerini yayınlamıyorsun birde benden link istiyorsun.Bu kadar kısa bir cevap.Bunun üzerine  bende kendisine Başkanım ben senin sitenin haberlerini tüm spor haberleri gibi yayınlıyorum bunu ispat ederim,ondan sonrada eleştiri yazımı yazarım dedim.Kendisi de yaz bekliyorum dedi.Bu gün bu yazıyı yazma sebebimizin perde arkasını detaylı açıklamak gereğini bu yüzden ihtiyaç duyduk.Olay farklı boyutlara taşınmaması için.Şimdi Rıza Çavuşoğlu Başkanım size soruyorum;

1...Google arama motoruna ''amatorundunyasi tüfad istanbul'' yazdığınızda ne kadar çok tüfad istanbul haberi yaptığımızı görmenizi istiyorum.

2.O sitenizde yer alan tüm sitelerin hangisinde sizin haberleriniz yayınlanmış onları sizin yayınlamanızı istiyorum.

3.Linkimiz konulurken bu işi iyi yapıyorduk da şimdi mi kötü yapıyoruz.

4.Amatör sporcu,kulüp,yönetici,taraftar ve bu kimliklerle ilgili sorunlar ulusal basında yer almazken,Amatör değerlerin hepsini değer haline getiren YERELFUTBOL Sitesinin linkinin bile sizin tarafınızdan kaldırılmasına anlam ve mana veremiyoruz.Sevgili Efkan Bu işin duayenidir.Yerel Futbol Sitesini hayata geçirdi ve bu gün Amatör Futbol kimlik kazandı.TÜFAD İstanbul'un da,Futbol Federasyonun'da Amatör Futbolcuya sağlamadığı kaliteyi Yerel Futbol Sitesi sağlamıştır.Bunun aksini düşünen her birey ile canlı televizyon yayında hodri meydan karşılaşmaya hazırım.

5.Efkan Bucak ve YerelFutbol sitesinin yararlı görünmediği bir TÜFAD İstanbul Sitesinde bizim Amatorun Dunyasi olarak bulunmamamız son derece sağlıklıdır.
Rıza Çavuşoğlu Başkanım şunu asla unutmayın;Yerel Futbol sitesi sizin yararlı linkler bölümünde en başta durması gereken sitedir.

Spor kamuoyu bu konuyu en güzel şekilde değerlendirecektir.





Yorumlar