Olay Adam saçma sapan bahanelerle çıldırttı



Aydın Nazilli'de dün oynanan maçta Sanayisporlu Mehmet Değirmenci, rakip takım Dallıcasporlu Kayhan Karakış'a tekme atmıştı. Mehmet Değirmenci,ilk kez konuştu.
Yerde yatan rakibinin suratına tekme atarak tepkileri üzerine çeken Nazilli Sanayisporlu futbolcu Mehmet Değirmenci, takımdan gönderildi. Yediği tekme sonrası Dallıcaspor oyuncusu Kayhan Karakış’ın dudağına 9 dikiş atıldı."Babamı 1.5 yaşındayken annemi de 2013 yılında kaybettim.  Maçta bir önceki pozisyonda topla gelirken ölmüş anneme küfretti. Dayanamadım, faul yaptım. Sonra hakem kırmızı kart gösterince bir an kendimi tutamadım tekme attım. Pişmanım. Hepinizden özür diliyorum. Kayhan'la şahsi bir davam yok. O görüntüleri izleyemiyorum"."Öğretmenmiş ama bir eğitimcinin küfretmesini anlayamıyorum" diyen Değirmenci "Daha önceki maçlada da farklı kişilerle küfürleşmeleri oldu. Ben olay sonrasında gidip kendisinden özür dilemek istedim. Ama kabul etmedi. Ben herkesten özür diliyorum." şeklinde konuştu.
Bu olay sonrası yaşadığım acıyı kelimelerle ifade etmem mümkün değil. Tekme acısı geçer ama insanın ruhuna işleyen acı kolay kolay geçmez. Benim canım ondan çok acıyor.Amatorun Dunyasi ekibi olarak bu tarif edilmez insanlık dışı harekette bulunan şahsın bırakın futbol oynamasını,Türkiye  sınırları içerisinde spor müsabakası yapılan her tesisten en az beş kilometre uzaktan geçme cezası verilmesi gerektiğini düşünüyoruz.Savcılık soruşturma başlattı bilginiz olsun.

Yorumlar