İstanbul Malatya Spor'un Ofsayt Gerekçesi ile İptal Edilen Golü


İstanbul Malatya Spor'un Ofsayt Gerekçesi ile İptal Edilen Golü.
İstanbul Malatya Spor ve İstanbul Tokat Spor arasında dün Sefaköy Kartal sahasında ligin 5. haftasında karşı karşıya geldi.
1-1 beraberlikle sonuçlanan müsabakanın 67. dakikasında İstanbul Malatya Spor oyuncularından Ercan'ın kafa vuruşu ağlarla buluşmuş ve bu pozisyonda yan hakem ofsayt bayrağını kaldırarak ağlara giden topun gol olarak geçerli sayılmayacağını işaret etmişti.
Tüm bu pozisyonlar 21:35 ve 21:38. dakikalar arsında yaşanıyor.
Kare kare gol anını yayınlıyoruz.



İnan Erken sağ kanattan topla birlikte bindirme yapıyor. Rakibini geçer geçmez topu penaltı noktası üzerine ortalıyor.

 İnan Erken'in ortasına ceza alanı içinde İstanbul Malatyalı oyuncu Ramazan Kalkan kafa vuruşu yapıyor ve arka direğe gönderiyor.


Arka direkte topa son hamleyi yapan Ercan Taşdelen'in kafa vuruşu kalecinin tüm çabalarına rağmen ağlarla buluşuyor. Ancak yan hakemin kalkan bayrağı oyuncunun ofsayt olduğu yönünde karar verilmesini sağlıyor.


Yorumlar

Unknown dedi ki…
Bunu haber yapıyosunuz Tokatsporun gördüğü kırmızının ve penaltının penaltı olmadığınıda paylaşsanıza. Yandaş olmayın böyle. Malatya hocasının tehditlerini söylemlerini paylaşsanıza.. Yazık. Size rağmen şampiyon olacağız.
Unknown dedi ki…
Olmayan penaltının çalınışını ve saçmasapan bi kırmızı kart yediğimi de paylaşsanıza yandaş değilseniz? Size rağmen şampiyon olacağız. Görecekseniz...
Hakan Ertürk dedi ki…
Sevgili kardeşim yaptığın yorumda bizi yandaşlıkla suçlamana pek anlam veremedim. Kartları ben çıkarmadım. Ayruba penaltıyı da ben vermedim. Sadece maç ile ilgili bir pozisyona dikkat çektim. Her iki takıma gösterilen kırmızı kart kimine göre doğru kimine göre gerekli olabilir yoruma açıktır. Ancak ofsayta yoruma açık bir kural değildir. Bir pozisyonda ofsayt ya vardır ya da yoktur.
Hakan Ertürk dedi ki…
Şampiyon olmanız konusu ise sizin ve grubunuzdaki diğer oynanacak maçların skorları neticesinde belirlenecek bir durumdur. Ancak inancınız konusunda sizi destekliyor ve bundan sonraki maçlarınızda başarılar diliyorum.
Adsız dedi ki…
çok iyi yakalamışsınız.. fakat şuda bir gerçek ki amatör futbolda her maçta benzer pozisyonlar yaşanıyor. birçok hakam arkadaşımız kuralın gereğinden ziyade maçın havasına uygun yönetim gösteriyor. futbolcu topla buluştuğu an itibariyle eğer çok öndeyse kesin ofsayttır diye bayrağı çekiyor. keşke hermaç kayıt altında olsa ve izlenebilse bir çok hakem arkadaşın sokağa çıkacak yüzü olmaz doğrusu.. neyse herkese iyi niyetler....
Unknown dedi ki…
Anlıyorum işini yapıyosunda maçı izlediysen yada izleyen arkadaşına sorarsan hakemin tetikçiliğinden bahseder yada görmüşsündür. Bunuda haber yapsanıza penaltıyı ve aleyhimizi verilen kırmızıyı? Bunlarada dikkat çekseydiniz yandaş olmadığınızı düşünürdük. bu arada inancımız tam merak etmeyin şampiyonluk resimlerimizi karelemeye de gelmenize gerek yok biz size yollarız ;)
tarafsız izleyici dedi ki…
ben maçı tarafsız bir gözle izledim ve şunu söylemek istiyorum maç hakkıyla bitti..hakem arkadaş 2 kırmızı kartta da doğru karar verdi ama pozisyon ofsayt değilmiş...penaltıda çok net penaltıydı ama tokatın 2. sarı kart biraz ağır oldu uyarabilirdi...
Unknown dedi ki…
Boş boş konuşup dursun bağzı arkadaşlar ancak karı gibi konuşurlar sahada olduğu gibi dedikodu yapmaya gelmişler ikinci yarı korkudan kendi kalelerinden çıkamadılar ve bana yapılan faul sonucu kırmızı gördü peki malatyaspor olarak bıze verılen kırmızı kartı gol olan ofsaytı neden konuşmuyosunuz ceza sahasında elle dokunuyo doğru elle dokunduğu için penaltı değil anlayışı nasıl denir anlamış değilim futboldan uzaksınız sezon sonu kim şampiyon olur görürüz o zaman kim kime resim yollar postalar görürüz aslan parçası ;)