CEM ÇALIŞKAN İSTİFA ETTİ


CEM ÇALIŞKAN İSTİFA ETTİ
Süper Amatör Lig ekiplerinden Esenyurt İncirtepespor’da teknik direktör Cem Çalışkan, bugün kulüp başkanı Elvan Arslan’la bir araya gelerek görevinden istifa etti.

Çalışkan’ın Futbol Federasyonunun açtığı kurslara katılmak ve kariyerini daha üst liglerde sürdürmek amacıyla yönetimden affını istediği, kulüp başkanı Arslan’ın da genç çalıştırıcının istifasını kabul ederek önünü açtığı ifade edildi. Konuyla ilgili olarak da bir basın açıklaması yapan teknik direktör Cem Çalışkan, görevine yeteri kadar zaman ayıramayacağını düşündüğü için böyle bir karar almak zorunda kaldığını söyledi. Çalışkan “Bugün itibariyle incirtepe'deki görevimden ayrıldım. 2014-2015 sezonunda İncirtepespor kulübünde teknik sorumlu olarak görev yapmaya başlamıştım. Ancak antrenörlük kariyerimi üst seviyeye taşımak için futbol federasyonunda almış olduğum bir takım kursları kabul edip yoğun bir şekilde bu kurslara katılacağım. Bu kurslar zamanımı fazla alacağından takımıma gerekli zamanı ayırabileceğimi düşünmediğim için sayın kulüp başkanımız Elvan Arslan’la istişare ederek görevimden ayrılmak istediğimi bildirdim. Kendisi de kararıma saygı duyarak kabul ettiğini bildirmiştir. Kendisine sonsuz şükranlarımı sunarım. Tüm bu nedenlerle bugün itibariyle görevimden ayrılmaya karar verdim. Göreve başladığımdan bugüne kadar olan süre boyunca bana manevi desteğini esirgemeyen Hakan Şimşek’e teşekkürümü bir borç bilirim. Saygılar sunarım.” şeklinde konuştu.

Yorumlar