Arnavutköybelediyespor ve Adnan Keskin yolları ayırdı



Bölgesel Amatör Lig temsilcilerimizden Arnavutköybelediyespor takımı ve Adnan Keskin'in yolları ayrıldı.Yeni sezonda takımı çalıştıracak Teknik Adam ilerleyen günlerde belirlenecek.
Arnavutköybelediyespor takımının oluşumunda ve bu günlere gelmesinde çok önemli payı olan Adnan Keskin ile yol ayırımına gelinmesinden sonra Arnavutköybelediyespor takımının bundan sonra izleyeceği yol haritası tüm spor kamuoyu tarafından merakla beklenecek.Konu ile ilgili görüşlerini aldığımız Adnan Keskin Amatorun Dunyasi ekibine çarpıcı açıklamalarda bulundu:Ben ekmeğini bu meslekten çıkartan bir spor adamıyım.Arnavutköybelediyespor takımı benim yüreğimin içinde yer alan ve bundan sonra da yer alacak bir olgudur.Hakkımda alınan karara saygı duyuyorum.Yıllardır yaptıklarım ile bu takıma ve camiaya layık olmaya çalıştım.Sayısız kulüpten aldığım teklif mesleki anlamda kulübüme bu güne kadar güzel işler yaptığımı hissettirdi bana.Bundan sonra Arnavutköybelediyespor takımına ligde başarılar diliyorum.Bir çift lafım da Arnavutköybelediyespor taraftarı ve özellikle ARBEDE grubuna;Onların hakkı ödenmez.Yağmur çamur,kar kış demeden bizleri desteklediler.Haklarını helal etsinler.Amatorun Dunyasi ekibi olarak bu ayrılığın her iki taraf içinde hayırlı olmasını diliyorum.

Yorumlar