İSA AKKUŞ’TAN KIRŞEHİRSPOR’A YEMEK!


İSA AKKUŞ’TAN KIRŞEHİRSPOR’A YEMEK! 
KIRŞEHİR Sanayi esnafından İsa Akkuş, Bölgesel Amatör Ligi’nde mücadele eden Kırşehirspor’a zorlu Sincan Belediyespor maçı öncesi moral yemeği verdi.


Sincan Belediyespor maçı öncesi Cuma günü gerçekleştirilen akşam idmanın ardından İsa Akkuş, Terme Caddesi’nde bulunan Geylani Kebap Evinde teknik heyet ve futbolculara akşam yemeği verdi. Yemekte kısa bir konuşma yapan İsa Akkuş, ligde elde ettikleri başarıdan dolayı bütün futbolcuları tek tek kutladı ve Sincanspor maçında galibiyet beklediklerini belirterek başarılar diledi. Akkuş, “Bizler Kırşehirspor’un her zaman destekleyerek yanındayız. Son haftalarda aldığınız galibiyetlerle şampiyonluk potasına girdik. Dileğimiz Sincan Belediyespor spor maçını da kazanarak daha üst sıralarda olmanız. 


Ben sanayide küçük bir esnaf olarak sizlerle böyle bir akşam yemeğinde gelmeyi istedim. Bölgesel Amatör Ligi’nde 6.grupta oynayacağınız tüm maçlarda sizlere başarılar diliyorum” dedi. Kırşehirspor kaptanı Hacı Ahmet Çelik, de futbolcular adına bir konuşma yaparak “Bizleri bu gece ağırlayan ve hep yanımızda olan abimiz İsa Akkuş’a çok teşekkür ediyorum. Bizlere böyle önemli bir maç öncesi moral verdi. Biz de onları mahçup etmemek için Pazar günü sahaya çıkıp bütün gücümüzü ortaya koyup kazanmak istiyoruz. Buradan tüm taraftarlarımıza çağrıda bulunuyorum. Gelsinler bizi centilmence desteklesinler” dedi. Sanayi esnafından İsa Akkuş’un bu davranışının tüm esnaflara örnek olmasını diliyoruz. 
(Haber-Fotoğraflar: Salih HANÇER/Kırşehir)





Yorumlar