U-16 ŞAFAKSPOR 1-3 HÜRRİYET EĞİTİM


U-16 Ligi 12.Grup maçında Hürriyet Eğitim Şafak Spor deplasmanından 3 puanı 3 golle almayı başardı.

Maçın Sonucu: Şafak Spor 1-3 Hürriyet Eğitim Spor



Maçın ilk yarısında Hürriyet Eğitim Spor İsa Metehan'ın golüyle 1-0 öne geçmesine rağmen, Okan Şentaş'ın golüne engel olamayınca maçın ilk yarısı karşilıklı gollerle 1-1 sona erdi.

Maçın ikinci yarısında Berkay Cuvelek takımı adına 2 gol daha atınca bu zor maçı Hürriyet Eğitim Spor 3-1 kazanarak puanını 7 yaparken Şafakspor ise 4 puanda kaldı.
























SAHA: Eyüp Belediyesi Rami Stadı
HAKEMLER: Mustafa Gürbüz - Murat Altınok - Ahmet Can
SAHA KOMİSERİ: Uğur Bilsel

ŞAFAK SPOR: 1

Muzaffer Mertcan Çelik, Berkcan Kıcanoğlu, Burak Demir, Arif Yıldırım, Ahmet Bahadır Çepni, Okan Şentaş, Tolga Akın, Metin Ercan, Tugay Mahmut Sezer, Ahmet Küçük, Toygar Akın

YEDEKLER: Yavuz Sefa, Yakup Tokay, Ayhan Arslan, Mahmut Karaali

TEKNİK SORUMLU: Can Cüneyt Ömeroğlu

HÜRRİYET EĞİTİM SPOR : 3

Onur Dağdeviren, Vedat Yiğit Kaya, Yiğit Açıkalın, Erkan Arslan, Adem Pelit, Yunus Emre Keserci, Hasan Karpuz, Kaan Kolbaş, Kadri Tanboğai İsa Metehan, Berkay Cuvelek

YEDEKLER: Efe Can Yıldız, Mehmet Kaan Coşkun, Barış Dalmış, İlker Erdoğan, Burak Karacan

TEKNİK SORMLU: Nihat Cücük

FOTO HABER: METİN AŞCI







Yorumlar