SancaktepeBelediyespor'da Şok İstifa


SancaktepeBelediyespor Alt Yapı Genel Koordinatörü Orhan Gençer görevinden istifa etti.Bu karar sonrası Amatorun Dunyasi ekibine çarpıcı açıklamalarda bulunan Orhan Gençer hocamızın söyledikleri dudak uçuklatacak cinsten.
Türk Futbolunun kurtulması gereken sorunlar var ve bu gün ben yarın bir başka Teknik Adam bu ve buna benzer sebeplerden istifa edecek,görev alamayacak ve takım çalıştıramayacak.Türk Futbolunun kurtuluşu kaliteli Başkanlar ve Yöneticilerin göreve gelmesi ile gerçekleşecektir.Başkanların ve kulüp yöneticilerin egoları ile başarılı olmak,bilgi ve tecrübeni sporculara aşılayamazsın.Sağlıklı bireyler yetiştirmek neredeyse olanaksız.Pro Lisansım var ve Bir çok takımda görev aldım.Fenerbahçe,Galatasaray,birçok profesyonel ve Bal Ligi takımı çalıştırdım.Edindiğim bütün tecrübeleri ve donanımımı sporculara aktarmak ve geleceğe sağlıklı nesil sporcular sunmak en önemli görevlerim arasında yer alıyor.Bu icraatları hayata geçirmek için Yöneticilerin egolarından kurtulmakta ben ve benim gibi bir çok Teknik Adam olduğunu biliyorum.İşin enteresan tarafı da Futbol Federasyonu Alt Yapılarda sağlıklı sporcular yetiştirilmesi konusunda Teknik Adamlarımızı güçsüz kılıyor.Futbolu bilmeyen yöneticilerin elinde oyuncak olarak gel gitler yaşanıyor ve bu durum en tepemiz olan Milli Takımlara kadar uzanıyor.Bir çok konuda resmi yaptırımlar uygulayan Futbol Federasyon'umuzu Alt Yapıların kurtuluşu için radikal kararlar ve yaptırımlar uygulamaya davet ediyorum.Bu gün ben belki yarın bir başkası bu bahsettiğimiz sorunları yaşayacak.Bu sayılar gitgide artacak ve bir gün bir bakacağız ki Türkiye'de Futbol bitmiş.Alt Yapılar Türk Futbolunun tohumlarıdır.Nasıl eker,nasıl yetiştirir,nasıl biçerseniz ona göre verim alırsınız.Son sözüm Türk Futboluna hizmet edecek ve gerçekten alt yapıda takımın başına getirdiği hocaya sonszu güven duyan ve ona başarılı olma konusunda yardımcı olacak yöneticilerin kulüp idarelerinde görev alması.En büyük isteğim bu ve Futbol Federasyonunun da bu konuda ciddi yaptırımlar ve Teknik Adamın elini güçlendirecek ortamları oluşturması.Amatorun Dunyasi ekibi olarak Orhan Gençer hocamızın söylediklerine sonuna kadar katılıyoruz ve dileklerinin gerçekleşmesi konusunda temennilerine ortağız diyoruz.İnşallah dileklerin gerçekleşir sevgili hocam.

Yorumlar