Hasan Hız : "Ben bu sporculara güveniyorum."


Hasan Hız : "Ben bu sporculara güveniyorum."
İstanbul Süper Amatör lig 3. Grupta mücadele edecek olan Gümüşsuyu Spor'un tecrübeli Teknik Direktörü Hasan Hız "Tüm takımların ölüm grubu adını taktığı grupta mücadele edeceğiz. İlk defa bir grupta olmadıkları için takım hocalarının dua ettiğine tanık oluyorum.
Ancak burada olmazsa klasmanda bu takımlarla karşılaşacaktık. Ben sporcularıma güveniyorum. Gümüşsuyu Spor bu grupta belliki savaşarak başarılı olacaktır zor grup ama bu gençler geçen sene herkesin ağzının payını verdi. Bu sene gene konuşanlar olacak beğenmeyenler olacak ve biz ortalıkta konuşmayacağız sahada gereken cevabı vereceğiz bizlere güvenen Başkanımız ve Yönetim kurulundaki tüm üyelerin yüzleri gene gülecek ben bu SAVAŞÇI gençlere güveniyorum." dedi

Yorumlar