Fatih Yabaş ile Yalova Spor'un yolları ayrıldı.


Fatih Yabaş ile Yalova Spor'un yolları ayrıldı.
Yalovasporla geçtiğimiz aylarda Antrenör olarak anlaşan Fatih YABAŞ, Görevinden Ayrıldığını Bildirdi.
Fatih YABAŞ ayrılma konusunda şunları söyledi. " Yalovaspor gibi büyük bir camiaya gelmek benim için çok güzeldi. Ben hedefleri olan ve bu hedefler çerçevesinde mesleğimi icra eden biriyim. Yalovaspor yeni bir oluşum içinde bu oluşumun ciddiyeti ve profesyonelce olması konusunda atılan adımlar vardı. Bu adımların Teknik kadro ve yönetimin oluşturması ve bu oluşumda şahsıma pay biçilmemesi sebebi , şahsımın mesleki icraatlarımı uygulayamam dan ve en önemlisi bu oluşumun hala devam etmesi ve Liglere az bir süre kalması beni endişelendirmiştir. Olası bir başarısızlıkta 3 yada 4 planda kalan bir antrenör olarak bu başarısızlığa ortak olmamak adına ve bu oluşumun olumsuz sonuçları karşısında, Yalovaspor yönetimi ve sevenleri ile karşı karşıya kalmamak için, Geleceğimi ve kariyerimi de düşünerek bu oluşumdan Ayrılma kararı aldım." dedi ve "Tüm Yalovaspor camiasına Yürekten Başarılarımı diliyorum" diyerek kesin ayrılma kararını açıklamıştır. Amatörün dünyası ailesi  olarak, kendisine  hayırlı olmasını diliyor ve Kariyerinde hedeflerinde Bundan sonraki Antrenörlük hayatında başarılar diliyoruz.

Yorumlar