EMİN ÇELİK İLE HALİDE EDİP ADIVAR'IN YOLLARI AYRILDI..


EMİN ÇELİK İLE HALİDE EDİP ADIVAR'IN YOLLARI AYRILDI..
Halide Edip Adıvar'ın tecrübeli sağbek oyuncusu Emin Çelik ile yolları ayrıldı. Bir çok kulübün transfer listesinde yer alan Emin Çelik ile yapılan son görüşmenin ardından tarafların anlaşma sağlanamadığı ve ayrılma kararı aldığı sitemize yansıdı.

Emin Çelik " Acısıyla tatlısıyla 4yıl boyunca bana en güzel duyguları yasatan kulubüm Halide Edip Adıvar S.K ile yollarımız ayrıldı. Bu mahallede basta taraftarlarımız olmak üzere bana destegini esirgemeyen herkese tesekkür ediyorum. Bu taraftarı, bu mahalleyi asla unutmayacağım hepinizi çok seviyorum. Bugünlere gelmemizde en büyük etken olan ağabeyim SEDAT CENGİZ'e de ayrıca teşekkür ediyor kulübüme 3.Ligde başarılar diliyorum." dedi.
Transferi ile ilgili sorduğumuz soruya ie " Şu an bir kaç tane kulüp var. Ama en yakın olanı bir iki gün içinde sizin aracılığınızla açıklarım. Allah hayırlısı ne ise onu versin" dedi.

Yorumlar