Çatalhüyük Çumra Belediyespor Kulüp Başkanlığına Dr. Ömer Yıldırım seçildi.


Konya - Çatalhüyük Çumra Belediyespor Kulüp Başkanlığına  Dr. Ömer Yıldırım seçildi.

2013-2014 Sezonunda Bölgesel Amatör Lig’de mücadele eden ve bir alt lige Süper Amatör Kümeye düşen Çatalhüyük Çumra Belediyespor’da 23.05.2014 tarihinde Olağan Üstü Genel Kurul yapıldı.

Olağan Üstü Genel Kurul, Kayıtlı 107 delegeden 62'sinin hazır bulunduğu.  
Tek Liste halinde yapılan  Olağan Üstü Genel Kurul’da Başkanlığa Dr. Ömer Yıldırım seçildi.
Yönetim Kurulu üyeleri şu şekilde.

1 – Dr. Ömer Yıldırım (Başkan)
2 – Hasan Türk ( Başkan Yardımcısı)
3 – Mustafa Kestek ( Sekreter)
4 – Mustafa Ünal ( Muhasip)
5 -  Ali Kılıçaslan ( Yönetim Kurulu Üyesi)
6 – Kadir Dağadası ( Yönetim Kurulu Üyesi)
7 – Mahmut Baskın ( Yönetim Kurulu Üyesi)
8 – Ahmet Navir ( Yönetim Kurulu Üyesi)
9 – Lütfi Köşger ( Yönetim Kurulu Üyesi)
10- Sait Tutumlu ( Yönetim Kurulu Üyesi)

Haber – Yüksel Cırt 

Yorumlar